KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

a device ID has been used that is out of range for your system

Romanian translation: identificatorul de dispozitiv utilizat este in afara domeniului de valori permis/acceptat/valabil


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:a device ID has been used that is out of range for your system
Romanian translation:identificatorul de dispozitiv utilizat este in afara domeniului de valori permis/acceptat/valabil
Entered by: Elvira Stoianov

11:39 Mar 31, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: a device ID has been used that is out of range for your system
ip
popilian
identificatorul de dispozitiv utilizat este in afara domeniului de valori permis/acceptat/valabil
Explanation:
as spune

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-31 11:44:08 (GMT)
--------------------------------------------------

am uitat sfarsitul

care este in afara domeniului de valori permise pentru sistemul dvs.
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3identificatorul de dispozitiv utilizat este in afara domeniului de valori permis/acceptat/valabil
Elvira Stoianov
4alta variantaAnca Nitu
4 -1dispozitivul de identificare folosit este in afara valorilor permise de sistemul dvs
Irene S.


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
identificatorul de dispozitiv utilizat este in afara domeniului de valori permis/acceptat/valabil


Explanation:
as spune

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-31 11:44:08 (GMT)
--------------------------------------------------

am uitat sfarsitul

care este in afara domeniului de valori permise pentru sistemul dvs.

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
2 mins

agree  Andrei Albu
1 hr

agree  Susanna & Christian Popescu GbR
7 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
dispozitivul de identificare folosit este in afara valorilor permise de sistemul dvs


Explanation:
sau poti spune "dispozitivul de identificare nu este compatibil cu sistemul dvs"
Cam asa s-ar interpreta.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-31 19:40:36 (GMT)
--------------------------------------------------

Asta era traducerea initiala, dar am mai cautat, m-am mai gandit si cred ca aceasta eroare ti-a aparut la winamp (sau alt soft multimedia), la incercarea de a asculta o melodie intr-un format pe care winamp-ul nu-l recunoaste.
Nu inteleg totusi care e legatura cu acel \"IP\" pe care il dai tu la context (protocol de internet). In mod normal, nu ar trebui sa existe nici o legatura intre IP si eroarea aparuta.
In alta ordine de idei, winamp-ul tau \"a crapat\".

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-31 19:58:25 (GMT)
--------------------------------------------------

Daca nu rezolvi problema prin dezinstalarea, apoi reinstalarea winamp-ului, verifica daca placa de sunet este fixata cum trebuie in slot-ul PCI.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-31 20:17:17 (GMT)
--------------------------------------------------

Daca nu rezolvi problema prin dezinstalarea, apoi reinstalarea winamp-ului, verifica daca placa de sunet este fixata cum trebuie in slot-ul PCI.

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 814

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Elvira Stoianov: nu este vorba despre un dispozitiv de identificare (identification device, ci de un device ID)
12 hrs
  -> probabil, dar banuiesc ca asker-ul voia traducerea doar ca sa isi dea seama cum sa remedieze eroarea aparuta si s-ar putea sa fie vorba de un soft care nu se mai "intelege" cu calculatorul

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
alta varianta


Explanation:
s-a utilizat un cod de identificare (al dispozitivul) situat inafara gamei de valori permise de sistemul utilizat de dvs.

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372