KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

display outlook

Romanian translation: ecran


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:display outlook
Romanian translation:ecran
Entered by: Tehno

22:29 Apr 1, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / measuring device
English term or phrase: display outlook
Display outlook:

Secondary display on the left-hand side:....
Main display
Secondary display on the right-hand side:

este vorba de ecranul de afisaj...

Cu multumiri,

Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
ecran
Explanation:
Chiar tu iti raspunzi:
este vorba de ECRANUL de afisaj...
Ecran principal, ecran secundar...
Daca nu cumva vrei sa-i spui "display"...

HTH
Selected response from:

Tehno
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pozitionarea / dispunerea afisajului / afisajelorlucca
4 +1modul de prezentare al afisajului/ecranului
Elvira Stoianov
4ecran
Tehno
4Structura (Componenta) dispozitivului de afisajdanv


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Structura (Componenta) dispozitivului de afisaj


Explanation:
Structura (Componenta)dispozitivului de afisare:
Panou secundar in partea stinga...
Panoul principal.
Panou secundar in partea dreapta

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-02 00:04:55 (GMT)
--------------------------------------------------

da... cred ca afisare suna mai bine...

danv
PRO pts in pair: 12

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
modul de prezentare al afisajului/ecranului


Explanation:
aspectul af./ec.
poate este tradus din alta lb. (de ex. germana - aussehen - care mot-a-mot se traduce outlook si se refera la aspect, modul in care arata ceva)

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tehno
17 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pozitionarea / dispunerea afisajului / afisajelor


Explanation:
De fapt, e cam ceea ce a spus Elvira.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2001

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: dispunerea i-as zice cu afisaj principal in mijloc si secundare in stanga si dreapta
8 hrs

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ecran


Explanation:
Chiar tu iti raspunzi:
este vorba de ECRANUL de afisaj...
Ecran principal, ecran secundar...
Daca nu cumva vrei sa-i spui "display"...

HTH



    Reference: http://www.anofm.ro/declsom/instructiuni.html
    Reference: http://www.telefonulmeu.ro/tmobile.asp?id_telefon=179
Tehno
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 79