KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

wetted parts

Romanian translation: piese care functioneaza imersate in lichid


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wetted parts
Romanian translation:piese care functioneaza imersate in lichid
Entered by: Cristian Nicolaescu

20:47 May 16, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: wetted parts
has to do with industrial instrumentation

Ex: material of wetted parts
Cristian Nicolaescu
piese care functioneaza imersate in lichid ( ulei de ex)
Explanation:
depinde de context
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Sau "piese in contact cu lichidul".

Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3piese care functioneaza imersate in lichid ( ulei de ex)Anca Nitu
1umidifiate sau facute sa fie adezive (cu un glue)lucca


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
umidifiate sau facute sa fie adezive (cu un glue)


Explanation:
Prea putin context.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2001

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
piese care functioneaza imersate in lichid ( ulei de ex)


Explanation:
depinde de context

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372
Grading comment
Sau "piese in contact cu lichidul".

Multumesc