KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

coolant

Romanian translation: agent de racire


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:coolant
Romanian translation:agent de racire
Entered by: Andrei Albu

06:20 May 23, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: coolant
coolant and corrosive process
nacu
agent de racire
Explanation:
coolant, singur, se traduce ca "agent de racire"

coolant process = proces de racire

dar aici cred ca este vorba despre relatia dintre "coolant" (agentul de racire) si procesul coroziv/ de corodare (corrosive process)

Vezi mai jos cateva linkuri despre agentii de racire :-)

CHIMCOMPLEX SA BORZESTI - CLORURA DE METILEN
... plastice - in industria filmelor cinematografice - ca solvent pentru vopsele (pentru
acetat de celuloza) - ca agent de degresare - ca agent de racire (Freon 30 ...
www.chimcomplex.home.ro/Romana/Produse/ Solventiorganici/clorurademetilen.htm - 22k - Cached - Similar pages

Chemical
... Racirea indirecta a apei barometrice. Ce faceti daca cea mai ieftina sursa de
agent de racire, ex. un rau apropiatr, v-ar putea colmata echipamentul? ...
www.swep.ro/aplicatii/chimice/ - 9k - Cached - Similar pages

SWEP CBE Privire de ansamblu
CBE mai suple, mai putin agent de racire, mai putine complicatii Trasatura
de baza a oricarui schimbator de caldura compact brazat ...
www.swep.ro/cbhe/cover.htm - 3k - Cached - Similar pages

medical XXL- Sanatate
... E290, Dioxid de carbon, Carburant, agent de racire, derivat din fabricarea oxidului
de calciu; poate spori efectul alcoolului; produsele tipice sunt vinul ...
www.medicalxxl.com/SanatateXXL/DietaSanatateOrala/ Econservanti%20e200-e290.htm - 30k - Cached - Similar pages

Nuclearelectrica - Despre noi
... Reactorul CANDU "arde" uraniul natural, utilizand ca moderator si agent de racire,
in circuite inchise independente, apa grea de puritate nucleara (continut ...
www.nuclearelectrica.ro/About_rom.asp?ID_CategAbout=30 - 15k - Cached - Similar pages

[PDF]CAPITOLUL
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
... Agentul frigorific primar (gaz sau vapori) este aspirat de compresorul (1) dupa care
este racit si condensat in P 2 P 1 P 2 P 1 Sola Sola Agent de racire 1 2 3 ...
vitan-florin.go.ro/Ingineria_Proceselor_II/ VI-VI.1.2.1.pdf - Similar pages

[PDF]SIMPOZIONUL FENOMENE DE TRANSFER STABILITATEA UNOR EMULSII PE ...
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
... In aceasta lucrare se stabileste un model matematic al procesului de solidificare
a unei picaturi de topitura aflata in cadere libera intr-un agent de racire. ...
omicron.ch.tuiasi.ro/CFCI/Rezumate/ Rezumate%20simpozion%20FDT.PDF - Similar pages

Sistemul Nuclear CANDU
... numite canale de combustibil ce contin combustibil de uraniu natural si apa grea
sub presiune, aflata la temperatura ridicata, folosita ca agent de racire. ...
www.cne.ro/sistemul.htm - 3k - Cached - Similar pages

Vedere de Ansamblu asupra CNE-
... Deuterium Uranium) este un reactor de putere de tip canadian care foloseste uraniul
natural drept combustibil, si apa grea ca moderator si agent de racire. ...
www.cne.ro/vederede.htm - 6k - Cached - Similar pages
[ More results from www.cne.ro ]

Magazinul Tau - Gasesti de toate dar nu orice
... Descrierea produsului: Mini frigider cu design modern, picioare reglabile, rafturi
metalice, agent de racire ecologic.Producatorul a avut in vedere atunci cand ...
www.magazinultau.ro/ product.php?product_id=1594&category=Electrocasnice - 39k - Cached - Similar pages



Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
thanks !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2agent de racire
Andrei Albu
5 +1lichid folsit pentru racire
Irene S.


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
lichid folsit pentru racire


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-23 06:23:30 (GMT)
--------------------------------------------------

folosit

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-23 06:24:32 (GMT)
--------------------------------------------------

in general la masini se foloseste antigelul
sau mai poti sa ii spui si agent de racire

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-23 06:25:45 (GMT)
--------------------------------------------------

dar in contextul tau este vorba despre procesul de racire si de oxidare

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-23 06:28:36 (GMT)
--------------------------------------------------

dar in contextul tau este vorba despre procesul de racire si de oxidare

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 814

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
55 mins
  -> multumesc, Elvira

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
agent de racire


Explanation:
coolant, singur, se traduce ca "agent de racire"

coolant process = proces de racire

dar aici cred ca este vorba despre relatia dintre "coolant" (agentul de racire) si procesul coroziv/ de corodare (corrosive process)

Vezi mai jos cateva linkuri despre agentii de racire :-)

CHIMCOMPLEX SA BORZESTI - CLORURA DE METILEN
... plastice - in industria filmelor cinematografice - ca solvent pentru vopsele (pentru
acetat de celuloza) - ca agent de degresare - ca agent de racire (Freon 30 ...
www.chimcomplex.home.ro/Romana/Produse/ Solventiorganici/clorurademetilen.htm - 22k - Cached - Similar pages

Chemical
... Racirea indirecta a apei barometrice. Ce faceti daca cea mai ieftina sursa de
agent de racire, ex. un rau apropiatr, v-ar putea colmata echipamentul? ...
www.swep.ro/aplicatii/chimice/ - 9k - Cached - Similar pages

SWEP CBE Privire de ansamblu
CBE mai suple, mai putin agent de racire, mai putine complicatii Trasatura
de baza a oricarui schimbator de caldura compact brazat ...
www.swep.ro/cbhe/cover.htm - 3k - Cached - Similar pages

medical XXL- Sanatate
... E290, Dioxid de carbon, Carburant, agent de racire, derivat din fabricarea oxidului
de calciu; poate spori efectul alcoolului; produsele tipice sunt vinul ...
www.medicalxxl.com/SanatateXXL/DietaSanatateOrala/ Econservanti%20e200-e290.htm - 30k - Cached - Similar pages

Nuclearelectrica - Despre noi
... Reactorul CANDU "arde" uraniul natural, utilizand ca moderator si agent de racire,
in circuite inchise independente, apa grea de puritate nucleara (continut ...
www.nuclearelectrica.ro/About_rom.asp?ID_CategAbout=30 - 15k - Cached - Similar pages

[PDF]CAPITOLUL
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
... Agentul frigorific primar (gaz sau vapori) este aspirat de compresorul (1) dupa care
este racit si condensat in P 2 P 1 P 2 P 1 Sola Sola Agent de racire 1 2 3 ...
vitan-florin.go.ro/Ingineria_Proceselor_II/ VI-VI.1.2.1.pdf - Similar pages

[PDF]SIMPOZIONUL FENOMENE DE TRANSFER STABILITATEA UNOR EMULSII PE ...
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
... In aceasta lucrare se stabileste un model matematic al procesului de solidificare
a unei picaturi de topitura aflata in cadere libera intr-un agent de racire. ...
omicron.ch.tuiasi.ro/CFCI/Rezumate/ Rezumate%20simpozion%20FDT.PDF - Similar pages

Sistemul Nuclear CANDU
... numite canale de combustibil ce contin combustibil de uraniu natural si apa grea
sub presiune, aflata la temperatura ridicata, folosita ca agent de racire. ...
www.cne.ro/sistemul.htm - 3k - Cached - Similar pages

Vedere de Ansamblu asupra CNE-
... Deuterium Uranium) este un reactor de putere de tip canadian care foloseste uraniul
natural drept combustibil, si apa grea ca moderator si agent de racire. ...
www.cne.ro/vederede.htm - 6k - Cached - Similar pages
[ More results from www.cne.ro ]

Magazinul Tau - Gasesti de toate dar nu orice
... Descrierea produsului: Mini frigider cu design modern, picioare reglabile, rafturi
metalice, agent de racire ecologic.Producatorul a avut in vedere atunci cand ...
www.magazinultau.ro/ product.php?product_id=1594&category=Electrocasnice - 39k - Cached - Similar pages





Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 1777
Grading comment
thanks !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asco
1 hr
  -> multumesc, Florin

agree  Сергей Лузан
27 days