KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

Eye washer, eye shower

Romanian translation: solutie de spalare a ochilor si dus pentru situatii de urgenta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Eye washer and Emergency Shower
Romanian translation:solutie de spalare a ochilor si dus pentru situatii de urgenta
Entered by: Cristian Nicolaescu

12:51 Nov 7, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Eye washer, eye shower
Este vorba despre construirea la Petrobrazi a unei instalaţii de alchilare cu catalizator acid sulfuric.

Scope of Facilities To be Included in the Contractor’s Scope of Work

1) Eye washer and Emergency Shower

Seven (7) sets of the emergency showers combined with eye shower and electric heater will be supplied for the Plant.

2) Safety Clothes
xxxMihai Badea
Luxembourg
solutie de spalare a ochilor si dus pentru situatii de urgenta
Explanation:
sau

solutie de spalare a ochilor si dus de decontaminare

http://216.239.53.104/search?q=cache:ADFqtMNXk2YJ:www.steris...

http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller?CURRENTSCREEN=E...
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5instalatie pentru spalarea ochilor, dus pentru urgente
Irene S.
4 +1solutie de spalare a ochilor si dus pentru situatii de urgentaCristian Nicolaescu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
solutie de spalare a ochilor si dus pentru situatii de urgenta


Explanation:
sau

solutie de spalare a ochilor si dus de decontaminare

http://216.239.53.104/search?q=cache:ADFqtMNXk2YJ:www.steris...

http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller?CURRENTSCREEN=E...

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2321

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ZAMOLXIS
45 mins

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
eye washer, eye shower
instalatie pentru spalarea ochilor, dus pentru urgente


Explanation:
Am tradus multe MSDS-uri, dar acolo era "eye wash fountain". Despre acest dispozitiv cred ca este vorba si in cazul tau, desi tu ai doar "eye washer".
Aceasta "fantana pentru spalarea ochilor" arata ca o "tasnitoare" dotata cu un dispozitiv in forma de ochelari prin care jeturile de apa sunt directionate direct pe ochi. Astfel de instalatii sunt folosite cu precadere in industria petrochimica.
Uite si niste imagini:


    Reference: http://www.centurionenterprises.com/wash_eye.html
Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 814