KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

Over-design philosophy

Romanian translation: Filosofia testarii la supra-capacitate


11:42 Nov 8, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Over-design philosophy
Este vorba despre construirea la Petrobrazi a unei instalaţii de alchilare cu catalizator acid sulfuric.

Over-design philosophy
The unit operation ranges between 50% and 100% of the design capacity. The performance test will be conducted at 100% of design capacity. 120% of over-design factor will be applied to equipment and pipe size in order to run without any problem at 100% capacity where required.
xxxMihai Badea
Luxembourg
Romanian translation:Filosofia testarii la supra-capacitate
Explanation:
Asta ca si varianta de apropiere spre formula corecta.
Selected response from:

Jozsef Gal
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5filozofia de supradimensionareCristian Nicolaescu
4Filosofia testarii la supra-capacitate
Jozsef Gal


  

Answers


21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Filosofia testarii la supra-capacitate


Explanation:
Asta ca si varianta de apropiere spre formula corecta.

Jozsef Gal
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 34

2 days22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
filozofia de supradimensionare


Explanation:
Este vorba de a dimensiona echipamentul si conducta la o capacitate mai mare decat este necesar pentru a fi siguri ca functioneaza in conditii de siguranta la 100% capacitate.

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2321