KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

Common scheduling level breakdown structures

Romanian translation: breakdown = analiza defalcata a operatiunilor


18:11 Nov 10, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Common scheduling level breakdown structures
Este vorba despre construirea la Petrobrazi a unei instalaţii de alchilare cu catalizator acid sulfuric.

Common scheduling level breakdown structures shall be used for integrated project control of both cost and schedule.
xxxMihai Badea
Luxembourg
Romanian translation:breakdown = analiza defalcata a operatiunilor
Explanation:
Exista "work breakdown", care inseamna programarea detaliata in timp a operatiunilor (schedule) si fixeaza "milestodes" (jaloane, obiective de atins), si "cost/budget breakdown" care este defalcarea si analiza cheltuielilor pe fiecare operatiune.

Pentru urmarirea desfasurarii proiectului si a costurilor implicate, beneficiarul doreste din partea celui care executa proiectul o planificare detaliata a etapelor si operatiilor care sa contina si costurile implicate.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-11 11:39:12 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Aceasta planificare se va face dupa o structura obisnuita, beneficiarul sau finantatorul nu impun structura planului de proiect.

Am vazut astfel de \"breakdowns\" si arata ca niste tabele in care apar grupele de operatii (cod x), operatiile (x.x), etapele din cadrul fiecarei operatii (x.x.x), si pentru fiecare materiale necesare/consumate, persoane/servicii implicate, costuri pentru materiale/manopera/training si altele, cu coloana separata pentru data inceperii si data finalizarii, atunci cind planul nu este insotit si de o diagrama Gantt.

Succes!
Selected response from:

Cristina Danasel
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3vezi jos
Bogdan Burghelea
1breakdown = analiza defalcata a operatiunilorCristina Danasel


  

Answers


15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
common scheduling level breakdown structures
vezi jos


Explanation:
breakdown structures - structuri de cracare ?
scheduling level - nivel de programare, sincronizare

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 905

17 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
breakdown = analiza defalcata a operatiunilor


Explanation:
Exista "work breakdown", care inseamna programarea detaliata in timp a operatiunilor (schedule) si fixeaza "milestodes" (jaloane, obiective de atins), si "cost/budget breakdown" care este defalcarea si analiza cheltuielilor pe fiecare operatiune.

Pentru urmarirea desfasurarii proiectului si a costurilor implicate, beneficiarul doreste din partea celui care executa proiectul o planificare detaliata a etapelor si operatiilor care sa contina si costurile implicate.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-11 11:39:12 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Aceasta planificare se va face dupa o structura obisnuita, beneficiarul sau finantatorul nu impun structura planului de proiect.

Am vazut astfel de \"breakdowns\" si arata ca niste tabele in care apar grupele de operatii (cod x), operatiile (x.x), etapele din cadrul fiecarei operatii (x.x.x), si pentru fiecare materiale necesare/consumate, persoane/servicii implicate, costuri pentru materiale/manopera/training si altele, cu coloana separata pentru data inceperii si data finalizarii, atunci cind planul nu este insotit si de o diagrama Gantt.

Succes!

Cristina Danasel
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 34