KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

Distributed Control System

Romanian translation: sistem de control distribuit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Distributed Control System
Romanian translation:sistem de control distribuit
Entered by: Cristian Nicolaescu

12:04 Nov 11, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Distributed Control System
The monitoring and process control will be performed by means of a Distributed Control System (DCS).


Industrial Automation
Cristian Nicolaescu
sistem de control distribuit
Explanation:
sau
"sistem de comanda distribuit" tinind cont ca in limba romana "control" se poate traduce si cu "comanda"
Sistem la care "inteligenta" componentelor este distribuita spre deosebire de sistemele de control centralizat unde "inteligenta" este grupata intr-o unitate de calcul ( calculator, PC, mini, mainframe) puternica
Selected response from:

ZAMOLXIS
Grading comment
Multumesc tuturor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1sistem de control distribuitZAMOLXIS
5sistem de control distribuitPrims-Grup
4sistem de control distribuit
Dan Butuza


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sistem de control distribuit


Explanation:
E chiar o traducere mot-a-mot dar daca faci o cautare pe google cred ca te lamuresti.

Dan Butuza
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 344

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
distributed control system
sistem de control distribuit


Explanation:
sau
"sistem de comanda distribuit" tinind cont ca in limba romana "control" se poate traduce si cu "comanda"
Sistem la care "inteligenta" componentelor este distribuita spre deosebire de sistemele de control centralizat unde "inteligenta" este grupata intr-o unitate de calcul ( calculator, PC, mini, mainframe) puternica

ZAMOLXIS
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 49
Grading comment
Multumesc tuturor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paula Dana Szabados
1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sistem de control distribuit


Explanation:
Reprezinta in automatica un sistem de comanda care are mai multe functiuni (roluri).

Prims-Grup
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 95