KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

data highway redundant bus concept

Romanian translation: concept de magistrala de date cu redundanta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:data highway redundant bus concept
Romanian translation:concept de magistrala de date cu redundanta
Entered by: Cristian Nicolaescu

12:06 Nov 11, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: data highway redundant bus concept
The Distributed Control System is a functionally distributed system based on a data highway redundant bus concept.


Industrial Automation
Cristian Nicolaescu
concept de magistrala de date cu redundanta
Explanation:
data highway = magistrala de date
Daca este cu redundanta inseamna ca sunt prevazuti mai multi biti de date pentru controlul corectitudinii transmisiei. Cu cit mai multi cu atit mai sigura magistrala si de aici si redundanta
Selected response from:

ZAMOLXIS
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2concept de magistrala de date cu redundantaZAMOLXIS
4concept de flux de date pe o magistrala cu redundantaPrims-Grup


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
concept de magistrala de date cu redundanta


Explanation:
data highway = magistrala de date
Daca este cu redundanta inseamna ca sunt prevazuti mai multi biti de date pentru controlul corectitudinii transmisiei. Cu cit mai multi cu atit mai sigura magistrala si de aici si redundanta

ZAMOLXIS
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 49
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asco
3 mins

agree  Nicolae
17 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
concept de flux de date pe o magistrala cu redundanta


Explanation:
"Data highway" este "flux de date".
"Redundant bus" poate insemna ceea ce a explicat mai sus un alt traducator, sau pur si simplu: intreaga magistrala poate fi redundanta la nivel fizic (dublata sau pe doua canale identice). Este foarte important contextul mai larg in care apare aceasta formulare, eventual descrierea magistralei de date.

Prims-Grup
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 95