KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

interlocking to process shut-down system (PLC)

Romanian translation: Transmitere comenzi de blocare sistemului de oprire al procesului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:interlocking to process shut-down system
Romanian translation:Transmitere comenzi de blocare sistemului de oprire al procesului
Entered by: Cristian Nicolaescu

13:17 Nov 11, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: interlocking to process shut-down system (PLC)
This is one of the tasks of a Distributed Control Sistem in industrial automation.
Cristian Nicolaescu
dispozitiv de blocare al sistemului de oprire al procesului (circuit logic programabil)
Explanation:
cred
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Multumesc pentru ajutor.
Din contextul general al lucrarii sensul expresiei imi rezulta putin diferit. Vezi expresie introdusa.
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3dispozitiv de blocare al sistemului de oprire al procesului (circuit logic programabil)
Elvira Stoianov
4interconectarea la sistemul de oprire al procesuluiPrims-Grup


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
interlocking to process shut-down system (plc)
dispozitiv de blocare al sistemului de oprire al procesului (circuit logic programabil)


Explanation:
cred

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888
Grading comment
Multumesc pentru ajutor.
Din contextul general al lucrarii sensul expresiei imi rezulta putin diferit. Vezi expresie introdusa.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paula Dana Szabados
9 mins

agree  ZAMOLXIS
14 mins

agree  Florin Hulubei
19 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
interconectarea la sistemul de oprire al procesului


Explanation:
Aceasta este una din functiile Sistemului de Control Distribuit in domeniul automatizarilor industriale.
(PLC - Circuit Logic Programabil.)

Prims-Grup
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 95