KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

marshalling rack

Romanian translation: rack de multiplexare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:marshalling rack
Romanian translation:rack de multiplexare
Entered by: Cristian Nicolaescu

11:11 Nov 12, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: marshalling rack
Equipment in an industrial Process Control Room.
Cristian Nicolaescu
panou electric de comanda
Explanation:
e in zisul marshalling cabinet care e dulapul metalic descris la raspunsul " marshalling cabinet"
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc pentru efortul de a raspunde la intrebare!
Si in industria noastra se pare ca s-a adoptat denumirea de "rack", iar "marshalling" are un rol de triere/multiplexare. De unde si denumirea de "Rack de multiplexare" care in opinia mea cred ca se apropie mai mult de echivalentul din engleza.


1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4panou electric de comandaAnca Nitu
4panoul generalZAMOLXIS


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
panoul general


Explanation:
In instalatii de automatizari traducem in general "rack" prin "dulap"
Deci s-ar mai putea spune si "dulapul general" sau "dulapul general de conexiuni"

ZAMOLXIS
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 49

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: rack NU E dulap, rack = raft, rama, panou vezi Merriam -Webster de exemplu http://www.m-w.com/cgi-bin/dictionary
7 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
panou electric de comanda


Explanation:
e in zisul marshalling cabinet care e dulapul metalic descris la raspunsul " marshalling cabinet"

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372
Grading comment
Multumesc pentru efortul de a raspunde la intrebare!
Si in industria noastra se pare ca s-a adoptat denumirea de "rack", iar "marshalling" are un rol de triere/multiplexare. De unde si denumirea de "Rack de multiplexare" care in opinia mea cred ca se apropie mai mult de echivalentul din engleza.