KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

marshalling cabinet

Romanian translation: dulap de multiplexare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:marshalling cabinet
Romanian translation:dulap de multiplexare
Entered by: Cristian Nicolaescu

11:17 Nov 12, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: marshalling cabinet
Separate marshalling cabinets will be provided for termination of field cables and cables coming from other systems.

Industrial Automation
Cristian Nicolaescu
dulap electric/ dulap metalic care contine tabloul de comanda
Explanation:
nu sunt foarte sigura de wording ( desi vezi linkuri)

nu e o camera
e vorba de un dulap metalic care contine un tablou de comanda electric

http://www.norma.ro/fabrica.htm
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc!
Este intradevar un dulap metalic. De obicei denumirea acestuia este data de functia sa, in cazul nostru "marshalling", functie de triere/regrupare/multiplexare.

2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1dulap electric/ dulap metalic care contine tabloul de comandaAnca Nitu
4camera de comandaZAMOLXIS


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
camera de comanda


Explanation:
"Marshalling cabinet" unde vin toate (sau majoritatea) cablurilor de la procesele automatizate si care adaposteste "marshalling racks" se poate traduce prin camera de comanda unde

ZAMOLXIS
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 49

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dulap electric/ dulap metalic care contine tabloul de comanda


Explanation:
nu sunt foarte sigura de wording ( desi vezi linkuri)

nu e o camera
e vorba de un dulap metalic care contine un tablou de comanda electric

http://www.norma.ro/fabrica.htm


    Reference: http://www.timteh.ro/docr/rec1.htm
    Reference: http://www.ecmweb.com/ar/electric_multiple_grounding_points/
Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372
Grading comment
Multumesc!
Este intradevar un dulap metalic. De obicei denumirea acestuia este data de functia sa, in cazul nostru "marshalling", functie de triere/regrupare/multiplexare.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
2 hrs
  -> thanks :)