KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

hardware digital signal

Romanian translation: semnale digitale ale hardware-ului


13:01 Nov 13, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: hardware digital signal
The PLC-system communicates with the MCC-system by hardware digital signals.

Industrial Automation
Cristian Nicolaescu
Romanian translation:semnale digitale ale hardware-ului
Explanation:
Cred ca despre asta este vorba.
Selected response from:

Bogdan Dusa
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1semnal digital transmis prin firZAMOLXIS
4semnale digitale ale hardware-ului
Bogdan Dusa


Discussion entries: 4





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
semnale digitale ale hardware-ului


Explanation:
Cred ca despre asta este vorba.

Bogdan Dusa
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 11
Grading comment
Multumesc!

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
semnal digital transmis prin fir


Explanation:
Cred ca este vorba despre un semnal digital care se transmite prin cablu (fir) spre deosebire de altele care se pot transmite fara fir "wireless" adica radio.
In loc de "digital" se mai poate folosi si "numeric". Ambele sunt folosite curent de specialistii in domeniu.

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs 37 mins (2003-11-14 07:39:46 GMT)
--------------------------------------------------

Prin hardware in general se intelege echipament, parte cablata, cablaj, ceva care se vede spre deosebire de software, firmware, freeware si alte \"ware\" care sunt programe.

ZAMOLXIS
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 49

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
3 days20 hrs