KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

Memory Checksum Error

Romanian translation: eroare in suma de control a memoriei


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Memory Checksum Error
Romanian translation:eroare in suma de control a memoriei
Entered by: Dan Marasescu

17:38 Jan 16, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Memory Checksum Error
Desemneaza o defectiune la un modul de comanda al masinii.

TIA
Dan Marasescu
Romania
eroare in suma de control a memoriei
Explanation:
Dictionarul informatic trilingv editat de editura All da traducere pentru checksum ca fiind suma de control. Iti trimit un site care da mai multe explicatii despre suma de control

--------------------------------------------------
Note added at 58 mins (2004-01-16 18:37:31 GMT)
--------------------------------------------------

suma de control este de fapt un diagnostic, o lista de informatii privind functionarea, prezenta sau absenta defectiunilor de functionare
Selected response from:

Mihaela Sinca
Grading comment
Multumesc. Pana la urma varianta in engleza va trebui sa vina in paranteza.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Memory Checksum Error
Garboktrans
5eroare la valoarea sumei de control a memoriei
IMAGDA
3 +1eroare in suma de control a memoriei
Mihaela Sinca


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Memory Checksum Error


Explanation:
standard error to be left in English

Garboktrans
Spain
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in SpanishSpanish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis: eventual pui traducerea in paranteza. Daca localizezi si ecranul pe care apare eroarea, atunci traduci, altfel se lasa in English. Soferul va vedea eroarea unde apare cu textul in engleza si trebuie sa aiba un punct de reper. :)
4 hrs

38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
eroare la valoarea sumei de control a memoriei


Explanation:
-am consultat un si programator

IMAGDA
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 16

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
memory checksum error
eroare in suma de control a memoriei


Explanation:
Dictionarul informatic trilingv editat de editura All da traducere pentru checksum ca fiind suma de control. Iti trimit un site care da mai multe explicatii despre suma de control

--------------------------------------------------
Note added at 58 mins (2004-01-16 18:37:31 GMT)
--------------------------------------------------

suma de control este de fapt un diagnostic, o lista de informatii privind functionarea, prezenta sau absenta defectiunilor de functionare


    hal.cs.tuiasi.ro/~nox/13_detect_err.doc
Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1170
Grading comment
Multumesc. Pana la urma varianta in engleza va trebui sa vina in paranteza.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis: in paranteza
3 hrs