KudoZ home » English to Romanian » Telecom(munications)

a network centric Ethernet based TCP/IP architecture

Romanian translation: arhitectură TCP/IP bazată pe reţea Ethernet


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:a network centric Ethernet based TCP/IP architecture
Romanian translation:arhitectură TCP/IP bazată pe reţea Ethernet
Entered by: Áron Török

20:54 Oct 28, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Telecom(munications)
English term or phrase: a network centric Ethernet based TCP/IP architecture
The offered system is conceived as a modern C4ISR (Command, Control, Communication, Computer, In-telligence, Surveillance and Reconnaissance) system, integrating state-of-the-art technology sensing and computing/communication equipment through a network centric Ethernet based TCP/IP architecture.
mara_cojocaru
Romania
arhitectură TCP/IP bazată pe reţea Ethernet
Explanation:
imho
Selected response from:

Áron Török
Romania
Grading comment
multumesc mult pt ajutor!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2arhitectură TCP/IP bazată pe reţea Ethernet
Áron Török
4reţea Ethernet cu arhitectură de tip "stea" bazată pe protocolul tcp/ip
Lucian Ursu


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
a network centric ethernet based tcp/ip architecture
arhitectură TCP/IP bazată pe reţea Ethernet


Explanation:
imho

Áron Török
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc mult pt ajutor!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tudor Soiman
5 hrs

agree  RODICA CIOBANU
16 hrs

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a network centric ethernet based tcp/ip architecture
reţea Ethernet cu arhitectură de tip "stea" bazată pe protocolul tcp/ip


Explanation:
Prin arhitectura de tip "stea" (star) interpretez cuvântul "centric" care nu trebuie omis.

--------------------------------------------------
Note added at 7 days (2007-11-05 09:37:27 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Chiar dacă deja a fost ales un răspuns aş vrea să mai adaug o altă variantă care abia mi-a venit.
"arhitectură de reţea Ethernet bazată pe protocolul TCP/IP".
Cred că e cea mai apropiată de sintagma din engleză.

Lucian Ursu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Daiana Heinrich: eu dimpotrivă, cred că ”network centric” se referă mai curând la ideea de ”axat pe comunicare prin reţea” decât la tipul reţelei
11 hrs