KudoZ home » English to Romanian » Telecom(munications)

off/on-hook signalling

Romanian translation: semnal de început/sfârşit de convorbire


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:off/on-hook signalling
Romanian translation:semnal de început/sfârşit de convorbire
Entered by: Robert Roata

08:59 Apr 1, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
English term or phrase: off/on-hook signalling
Este vorba de un manual de utilizare al unei staţii de emisie recepţie care are şi funcţie de telefon. Termenul de mai sus apare în cadrul tabelului cu simbolurile afişajului, în dreptul simbolului care indică "modul discret":
"Discreet mode activated. Converts an incoming
semi-duplex call with direct signalling to on/off hook
signalling."
Robert Roata
semnal de început/sfârşit de convorbire
Explanation:
off-hook signal

* semnal de incepere a convorbirii

on-hook signal

* semnal de sfârsit de convorbire
Selected response from:

Emanuel Bod
Grading comment
Muţam, Emanuel!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7semnal de început/sfârşit de convorbire
Emanuel Bod
4semnal de raspuns/ semnal de linie libera( sau de eliberare a liniei)Anca Nitu


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
semnal de început/sfârşit de convorbire


Explanation:
off-hook signal

* semnal de incepere a convorbirii

on-hook signal

* semnal de sfârsit de convorbire

Emanuel Bod
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Muţam, Emanuel!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
1 hr
  -> Multumesc

agree  Lia Sabau
2 hrs
  -> Multumesc

agree  Monika Silea
3 hrs
  -> Multumesc

agree  tagore
5 hrs
  -> Multumesc

agree  Tradeuro Language Services
7 hrs
  -> Multumesc

agree  wordbridge
9 hrs
  -> Multumesc

disagree  Anca Nitu: ca traducere mot-a-mot este corect in domeniul afisat de asker este incorect/ deosebirea : "fabricarea" unor termeni sau utilizarea celor deja existenti in domeniu
9 hrs
  -> Eu nu vad o asa mare deosebire intre raspunsul meu si al dvs. Cind se ridica receptorul se da semnalul de incepere a convorbirii si cind se pune in furca se da semnalul de incheiere a convorbirii si de eliberare a liniei.

agree  RODICA CIOBANU
23 hrs
  -> Multumesc

agree  Georgiana Vasilescu
1 day2 hrs
  -> Multumesc

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
semnal de raspuns/ semnal de linie libera( sau de eliberare a liniei)


Explanation:
Domaine(s) : - telecommunications
telephony


anglais
français

answer meter signal
signal de réponse n. m.


Définition :
A signal transmitted in a backward direction when the called party answers the call and which may be used to give supervision or to initiate metering.


Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
answer signal
off-hook signal
GDT

Domaine(s) : - telecommunications
telephony


anglais
français

clear-back signal
[Great Britain]
signal de raccrochage du demandé n. m.


Définition :
A signal transmitted in a backward direction to indicate that the called party has cleared.


Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
on-hook signal by the called party
on-hook signal [United States]
clear-back signal by the called party

variante(s) graphique(s)
clear back signal
GDT


referinte in lb romana

(6) Timpul de conversatie începe cu semnalul de raspuns si se încheie cuprimul semnal de eliberare a liniei generat fie de partea care a initiat apelul, fie de partea apelata
http://www.anrcti.ro/admin/Portal/LinkClick.aspx?tabid=1663&...

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24