KudoZ home » English to Romanian » Telecom(munications)

SET KID SAFE

Romanian translation: setati acces copii


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:SET KID SAFE
Romanian translation:setati acces copii
Entered by: elenus

07:18 Apr 6, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Telecom(munications) / DVD270
English term or phrase: SET KID SAFE
SET KID SAFE - DVD text
Ferudun Yilmaz
Turkey
setati acces copii
Explanation:
"setati acces copii" (I assume this is a control allowing kids to watch the DVD...)
Selected response from:

elenus
Grading comment
Thanks Elenus
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3instalati filtrul de protectie pentru copii
Dan Marasescu
3setati acces copii
elenus


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
set kid safe
setati acces copii


Explanation:
"setati acces copii" (I assume this is a control allowing kids to watch the DVD...)

elenus
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Thanks Elenus

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Irene S.: setati, nu exista in limba romana
14 mins
  -> nu exista in dictionar, insa a fost "imprumutat" in limba romana cu succes in special in domeniul IT.

neutral  Elvira Stoianov: de ce n-ar exista? pt ca nu apare in dictionare? face parte din limbajul de specialitate si orice alt cuvant ar crea confuzie. problema aici cred ca este formularea in sine, care de fapt nu cred ca este corecta, dar acum nu mai conteaza
51 mins

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
set kid safe
instalati filtrul de protectie pentru copii


Explanation:
one guess

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2004-04-06 07:47:10 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

sau \"activati...\"


Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 25
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?