KudoZ home » English to Romanian » Telecom(munications)

Bitrate

Romanian translation: debit binar


07:24 Apr 6, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Telecom(munications) / DVD934
English term or phrase: Bitrate
Bitrate


DVD text
Ferudun Yilmaz
Turkey
Romanian translation:debit binar
Explanation:
see link
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
Thanks Dan
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1debit binar
Dan Marasescu
4 +1rata de transferZAMOLXIS
4Numar de biti pe secunda
Irene S.


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
bitrate
debit binar


Explanation:
see link


    Reference: http://www.concorde.utcluj.ro/courses/utcn/standard.pdf
Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 25
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Thanks Dan

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  elenus
3 mins
  -> multumesc

neutral  Elvira Stoianov: eu n-am auzit niciodata de asa ceva :(
44 mins
  -> E termenul folosit in mediu mai academic. Celelalte sunt mai uzuale intre "calculatoristi".

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bitrate
Numar de biti pe secunda


Explanation:
Viteza cu care sunt transmise cifrele binare.

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
bitrate
rata de transfer


Explanation:
Este viteza cu care se transmit bitii. Se mai popoate spune si viteza de transfer dar "rata de transfer" este mai folosit de specialistii in domeniu

ZAMOLXIS
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  DocT
1 day5 hrs