KudoZ home » English to Romanian » Textiles / Clothing / Fashion

finishing machine

Romanian translation: masina de finisat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:finishing machine
Romanian translation:masina de finisat
Entered by: Andrei Albu

10:55 Jun 16, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / textile machine
English term or phrase: finishing machine
Textile finishing machine

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
masina de finisat
Explanation:
masina de finisat

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-06-16 11:00:56 GMT)
--------------------------------------------------

sau utilaj de finisat
prelucrarea materialelor textile - firme producatori companii Romania
firma theobald este producatoare de utilaje de finisat confectii textile si ...
limba magazin marketing masaj masina masini materiale matrimoniale media ...
www.ghidafaceri.ro/cautarilist/ prelucrarea_materialelor_textile - 86k - Cached - Similar pages
[ More results from www.ghidafaceri.ro ]

Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5masina de finisat
Andrei Albu
4masina pentru finisaje / finisare
Elena Matei


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
masina pentru finisaje / finisare


Explanation:
masina textila

Elena Matei
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 7

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
masina de finisat


Explanation:
masina de finisat

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-06-16 11:00:56 GMT)
--------------------------------------------------

sau utilaj de finisat
prelucrarea materialelor textile - firme producatori companii Romania
firma theobald este producatoare de utilaje de finisat confectii textile si ...
limba magazin marketing masaj masina masini materiale matrimoniale media ...
www.ghidafaceri.ro/cautarilist/ prelucrarea_materialelor_textile - 86k - Cached - Similar pages
[ More results from www.ghidafaceri.ro ]



Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  aurafas
1 hr
  -> Mulţumesc

agree  Cristina Moldovan do Amaral
15 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Mihaela Brooks
22 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Paula Dana Szabados
22 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Bogdan Burghelea
1 day9 hrs
  -> Mulţumesc