KudoZ home » English to Romanian » Textiles / Clothing / Fashion

Velcro strips/tape

Romanian translation: velcro


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Velcro strips/tape
Romanian translation:velcro
Entered by: BgTo

06:45 Aug 11, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: Velcro strips/tape
Oameni buni,

cum ii ziceti chestiei asteia? In afara de termenii populari "scai" sau "arici", n-am idee cum i se spune in comert/industria modei. Mersi!

Pic: http://www.foamorder.com/graphics/velcro_strips.jpg
BgTo
velcro
Explanation:
Nume propriu la origine, a fost preluat ca substantiv comun de anglofoni şi de noi în mod indirect. Vine din franceză: velours + crochet.
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
Mulţam mult! ;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8velcro
Dan Marasescu
4arici
Alexandru Molla


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
velcro strips/tape
velcro


Explanation:
Nume propriu la origine, a fost preluat ca substantiv comun de anglofoni şi de noi în mod indirect. Vine din franceză: velours + crochet.


    Reference: http://www.alpinexpe.ro/index.php?page=shop.cart&func=cartAd...
Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţam mult! ;)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tudor Soiman: i se mai spune şi "arici"
8 mins

agree  Cristian Brinza
49 mins

agree  lucca: sau arici. Habar n-aveam că vine din franceză!
3 hrs

agree  Valentin Alupoaie
4 hrs

agree  monica antohi
4 hrs

agree  Mihaela Pirvulet
5 hrs

agree  Delia Georgescu
7 hrs

agree  Cristina Moldovan do Amaral
1 day9 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
velcro strips/tape
arici


Explanation:
Nu c-am dat in boala lu' Pruteanu, da' parca arici e mai popular decat velcro.

Alexandru Molla
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian