KudoZ home » English to Romanian » Textiles / Clothing / Fashion

Choker

Romanian translation: colier pe gât tip choker


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Choker
Romanian translation:colier pe gât tip choker
Entered by: Nina Iordache

19:02 Apr 1, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / Choker, va rog termenul specializat in limba romana
English term or phrase: Choker
Un colier "strans"pe gat
Nina Iordache
Romania
colier pe gât
Explanation:
Sau "colier strâns pe gât". Nu cunosc altă denumire.

--------------------------------------------------
Note added at 7 minute (2007-04-01 19:09:37 GMT)
--------------------------------------------------

A, cum să nu, se poartă, dar terminologia românească nu este atât de ramificată...
Selected response from:

Maria Diaconu
Romania
Grading comment
Multumesc frumos!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4colier pe gât
Maria Diaconu
5 +1colier scurtIrina Stanescu


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
choker
colier pe gât


Explanation:
Sau "colier strâns pe gât". Nu cunosc altă denumire.

--------------------------------------------------
Note added at 7 minute (2007-04-01 19:09:37 GMT)
--------------------------------------------------

A, cum să nu, se poartă, dar terminologia românească nu este atât de ramificată...

Maria Diaconu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Multumesc frumos!
Notes to answerer
Asker: Nu, nici eu. Probabil ca our si simplu nu exista, poate si pentru ca pe la noi nu se poarta colierele acelea inalte cu siraguri multiple.... Multumesc frumos

Asker: Multumesc Antonia pentru contextul explicativ. O idee buna este sa dam exact aceste denumiri si sa le explicam in paranteze, ca altceva nu putem, devine ceva ori vag ori prea lung si apasator.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Brinza: salbă strânsă pe gât, maybe?
4 mins
  -> Mulţumesc, dar nu neapărat... salba are conotaţii etno-folclorice

agree  Antonia Toth: http://www.121.ro/articole/art3544-colierul-potrivit-la-deco...
56 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Bogdan Burghelea
9 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  lucca
11 hrs
  -> Mulţumesc!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
choker
colier scurt


Explanation:
Colierele sunt lungi sau scurte.

Irina Stanescu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Silea
7 hrs
  -> Multumesc, Monika.