KudoZ home » English to Romanian » Textiles / Clothing / Fashion

pocketbook

Romanian translation: poşetă /geantă cu compartimentări diverse


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pocketbook
Romanian translation:poşetă /geantă cu compartimentări diverse
Entered by: Nina Iordache

20:45 Apr 1, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / pocketbook in contextul handbag, pocketbook, purse
English term or phrase: pocketbook
Este vorba despre un tip de geanta purtat de bunica, mama si respectiv fiica si fiecare cuvant corespunde perioadei respective desi eu nu am gasit decat doua sinonime si ar trebui sa cam inventez ceva, dar poate cu ajutorul vostru, gasim ceva, va rog!
Nina Iordache
Romania
poşetă "plic"
Explanation:
Nu sunt foarte sigură... cred că asta este. Era de ajutor dacă precizai care sunt cele două sinonime găsite de tine.

--------------------------------------------------
Note added at 18 minute (2007-04-01 21:03:46 GMT)
--------------------------------------------------

Bine. De fapt, mă gândesc dacă diferenţa este dată chiar de model sau numai de denumirea obiectului. Tu ştii mai bine, având contextul întreg.

--------------------------------------------------
Note added at 31 minute (2007-04-01 21:16:13 GMT)
--------------------------------------------------

Nu merge geantă-diplomat...
Nu merge nici poşetă-plic, dacă mă gândesc mai bine, pentru că poşeta-plic nu are mânere, iar în engleză pocketbook totuşi defineşte ceva cu mânere...
Greu, într-adevăr. Mai aşteptăm şi alte sugestii.

--------------------------------------------------
Note added at 32 minute (2007-04-01 21:17:23 GMT)
--------------------------------------------------

Până la urmă, mă gândesc că poţi folosi o expresie de genul: geanta bunicii, geanta mamei, geanta fiicei, şi gata :)
Selected response from:

Maria Diaconu
Romania
Grading comment
Multumesc frumos. Cu toate acestea o sa trec in glosar poseta cu compartimentari pentru ca asta am inteles eu ca este din imagini, context si explicatiile din dictionare.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2poşetă "plic"
Maria Diaconu
3portofel
Andreea Bostan


Discussion entries: 3





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
poşetă "plic"


Explanation:
Nu sunt foarte sigură... cred că asta este. Era de ajutor dacă precizai care sunt cele două sinonime găsite de tine.

--------------------------------------------------
Note added at 18 minute (2007-04-01 21:03:46 GMT)
--------------------------------------------------

Bine. De fapt, mă gândesc dacă diferenţa este dată chiar de model sau numai de denumirea obiectului. Tu ştii mai bine, având contextul întreg.

--------------------------------------------------
Note added at 31 minute (2007-04-01 21:16:13 GMT)
--------------------------------------------------

Nu merge geantă-diplomat...
Nu merge nici poşetă-plic, dacă mă gândesc mai bine, pentru că poşeta-plic nu are mânere, iar în engleză pocketbook totuşi defineşte ceva cu mânere...
Greu, într-adevăr. Mai aşteptăm şi alte sugestii.

--------------------------------------------------
Note added at 32 minute (2007-04-01 21:17:23 GMT)
--------------------------------------------------

Până la urmă, mă gândesc că poţi folosi o expresie de genul: geanta bunicii, geanta mamei, geanta fiicei, şi gata :)

Maria Diaconu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Multumesc frumos. Cu toate acestea o sa trec in glosar poseta cu compartimentari pentru ca asta am inteles eu ca este din imagini, context si explicatiile din dictionare.
Notes to answerer
Asker: Ba da, asa este. Asa am spus si eu. Mai greu este pe urma mai e nevoie de un sinonim. Voi adresa o noua intrebare, later. multumesc frumos.

Asker: Pai, uite, Maria! Am zis asa: po;ete (bunica), geant[ plic (mama) ;i geanta diplomat (scuze, habar nu am ce sa mai zic, inafara sugestiei fiicei mele, care e mai trendz, nu-i asa...ea a sugerat geanta supra-dimensionata. Purse nu e nici una nici alta. In concluzie: primele doua sunt clare, ultima mai putin.

Asker: Scuze pentru greseli! Sper sa intelegi ce am vrut sa spun...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Silea
10 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Antonia Toth: poşetă tip plic: http://www.danasavuica.ro/site_ro/modele.html
12 hrs
  -> Mulţumesc! dacă e din piele de reptilă...

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
portofel


Explanation:
doar o sugestie

Andreea Bostan
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Mulktumesc, dar portofel e ceva mai mic si pocketbook pe google pare mai marisor sau ma rog mai mic dar nu ca un portofel si are compartimentari.