KudoZ home » English to Romanian » Textiles / Clothing / Fashion

purse

Romanian translation: minipoşetă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:purse
Romanian translation:minipoşetă
Entered by: Nina Iordache

22:06 Apr 1, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / purse in contextul handbag, pocketbook, purse
English term or phrase: purse
Ideea este ca trebuie sa mai fie un sinonim pentru geanta ca sa mearga pentru cele trei genratii: bunica, mam, fiica. Multumesc.
Nina Iordache
Romania
minipoşetă
Explanation:
dacă doriţi un sinonim pentru "poşetă plic"

http://www.unica.ro/articole/unica_wedding/cum_asortezi_pose...

--------------------------------------------------
Note added at 7 ore (2007-04-02 06:04:27 GMT)
--------------------------------------------------

pentru bunica poate ar merge un "săculeţ"

--------------------------------------------------
Note added at 8 ore (2007-04-02 06:08:01 GMT)
--------------------------------------------------

sau "trăistuţă"
Selected response from:

Antonia Toth
Grading comment
Multumesc frumos pentru traducere si pentru contextul de pe internet!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4geanta/poseta
Marinela Sandoval
4 +1minipoşetă
Antonia Toth
4geantaMonika Silea


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
geanta/poseta


Explanation:
Geanta sau poseta.

Marinela Sandoval
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult. Sac de mana este genial, uitasem de el, cred ca ar merge la bunica!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina Stanescu: (sac de mana, geanta), POSETA - intre paranteze fiind "contextul"
1 hr
  -> Multumesc Irina:)

agree  Bogdan Burghelea
6 hrs
  -> Multumesc Bogdan:)

agree  Cornelia Serban
6 hrs
  -> Multumesc Cornelia:)

agree  lucca
8 hrs
  -> Mulltumesc Lucian:)

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
minipoşetă


Explanation:
dacă doriţi un sinonim pentru "poşetă plic"

http://www.unica.ro/articole/unica_wedding/cum_asortezi_pose...

--------------------------------------------------
Note added at 7 ore (2007-04-02 06:04:27 GMT)
--------------------------------------------------

pentru bunica poate ar merge un "săculeţ"

--------------------------------------------------
Note added at 8 ore (2007-04-02 06:08:01 GMT)
--------------------------------------------------

sau "trăistuţă"

Antonia Toth
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 21
Grading comment
Multumesc frumos pentru traducere si pentru contextul de pe internet!
Notes to answerer
Asker: Si miniposeta este minunat pentru purse, cred, sper sa nu ma insel. Cat despre saculet, si el e grozav, desi personal e prima oara cand vad termenul. O fi mai nou sau o fi mai vechi?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Diana Nacu: miniposeta, gentuta: http://en.wikipedia.org/wiki/Purse , Diana
3 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
geanta


Explanation:
eu as zice ca bunica ar purta o poseta (mai cocheta), mama o poseta plic, iar fiica/nepoata o geanta

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2007-04-02 09:08:56 GMT)
--------------------------------------------------

Am vazut si eu mai multe tipuri de posete plic, cu sau fara barete, manere si bretelute... dar pocketbook l-am gasit definit ca "a bag used for carrying money and small personal items or accessories (especially by women)"

Monika Silea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc. Poseta plic este ispititoare desi am vazut ca pocketbook are o imagine cu manere deci pare altceva decat poseta plic. Pocketbook este si din contextul cartii o geanta cu compartimentari diverse, cu manere/barete si care este si eleganta. Este destul de dificil, e adevarat.