KudoZ home » English to Romanian » Textiles / Clothing / Fashion

hickory shirt

Romanian translation: cămaşă cu dungi verticale tip "nuc-american"/ din americă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hickory shirt
Romanian translation:cămaşă cu dungi verticale tip "nuc-american"/ din americă
Entered by: Nina Iordache

12:56 Apr 2, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / traducere in limba romana
English term or phrase: hickory shirt
este vorba despre o tesatura sau despre un model al materialului camasii
Nina Iordache
Romania
cămaşă cu dungi verticale tip "nuc-american"
Explanation:
nu cred că există un corespondent exact în limba română, este un termen specific american

http://www.google.com/search?q=Hickory Stripe&client=netscap...



--------------------------------------------------
Note added at 18 minute (2007-04-02 13:14:16 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.comfortwearstore.com/catalog/item/942967/506011.h...

--------------------------------------------------
Note added at 19 minute (2007-04-02 13:15:46 GMT)
--------------------------------------------------

am pus o salopetă că aici se vede mai bine modelul...

--------------------------------------------------
Note added at 24 minute (2007-04-02 13:20:35 GMT)
--------------------------------------------------

eventual "camăşă cu dungi verticale bleumarin pe fond alb", dacă bine văd culoarea...

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2007-04-02 16:23:35 GMT)
--------------------------------------------------

Dacă-i vorba de tipul de material atunci este ceva asemănător denimului:

http://en.wikipedia.org/wiki/Denim
Selected response from:

Antonia Toth
Grading comment
Multumesc frumos, cred ca este vorba despre americă, am vorbit cu mama, se făceau şi cearşafuri mai groase şi mai rezistente!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5camasa sateasca/taraneasca
Marinela Sandoval
3cămaşă cu dungi verticale tip "nuc-american"
Antonia Toth
3camasa barabateasca cu poaleMonika Silea


Discussion entries: 1





  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
camasa barabateasca cu poale


Explanation:
din cate vad sunt camasi cu "traditie" pentru muncitori.


    Reference: http://www.woodlandint.com/products/boots_and_clothing/shirt...
Monika Silea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
camasa sateasca/taraneasca


Explanation:
Daca ai avea mai multe detalii, as putea sa specific exact despre model, culoare poate chiar si regiune, dar de obicei "hickory shirt" se poarta in Statele Americii in Texas, Tennesee, Carolina care sunt statele cele mai faimoase in barbeque ( de ex. faimosul hickory bbq sauce)

Marinela Sandoval
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc. Nu-mi vine in minte decat america, dar trebuie sa mai vad cum arata panz asta. Ce crezi?


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cămaşă cu dungi verticale tip "nuc-american"


Explanation:
nu cred că există un corespondent exact în limba română, este un termen specific american

http://www.google.com/search?q=Hickory Stripe&client=netscap...



--------------------------------------------------
Note added at 18 minute (2007-04-02 13:14:16 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.comfortwearstore.com/catalog/item/942967/506011.h...

--------------------------------------------------
Note added at 19 minute (2007-04-02 13:15:46 GMT)
--------------------------------------------------

am pus o salopetă că aici se vede mai bine modelul...

--------------------------------------------------
Note added at 24 minute (2007-04-02 13:20:35 GMT)
--------------------------------------------------

eventual "camăşă cu dungi verticale bleumarin pe fond alb", dacă bine văd culoarea...

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2007-04-02 16:23:35 GMT)
--------------------------------------------------

Dacă-i vorba de tipul de material atunci este ceva asemănător denimului:

http://en.wikipedia.org/wiki/Denim

Antonia Toth
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 21
Grading comment
Multumesc frumos, cred ca este vorba despre americă, am vorbit cu mama, se făceau şi cearşafuri mai groase şi mai rezistente!