KudoZ home » English to Romanian » Textiles / Clothing / Fashion

crinkle cotton

Romanian translation: bumbac creponat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:crinkle cotton
Romanian translation:bumbac creponat
Entered by: Nina Iordache

14:23 Apr 10, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / termen specializat, va rog
English term or phrase: crinkle cotton
A simple jersey or crinkle cotton and Lycra dress.
Nina Iordache
Romania
bumbac creponat
Explanation:
Cred ca este termenul pe care il cautati - acel material incretit pe care unele gospodine il apreciaza foarte mult pentru ca este nesifonabil si, ca atare, nu se calca.

Descriere: 100% bumbac creponat, cearceaf pat 140x210 cm...

www.cora.ro/cora/catalog?cid=180&searchstring=&domeniu=3&sp...

Camasa din bumbac creponat,Tranio,500.000 lei...
e-look.ro/index.php?arhiva=1&a=187&ap=6
Selected response from:

micawber_7
Grading comment
Multumesc frumos! Acum mi-am adus si eu aminte ca este asa. Multumesc mult din nou!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3bumbac creponatmicawber_7
4bumbac tip crep
Antonia Toth


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
bumbac creponat


Explanation:
Cred ca este termenul pe care il cautati - acel material incretit pe care unele gospodine il apreciaza foarte mult pentru ca este nesifonabil si, ca atare, nu se calca.

Descriere: 100% bumbac creponat, cearceaf pat 140x210 cm...

www.cora.ro/cora/catalog?cid=180&searchstring=&domeniu=3&sp...

Camasa din bumbac creponat,Tranio,500.000 lei...
e-look.ro/index.php?arhiva=1&a=187&ap=6

micawber_7
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc frumos! Acum mi-am adus si eu aminte ca este asa. Multumesc mult din nou!
Notes to answerer
Asker: Da, multumesc, asa este. Si este grozav pentru ca acest material nu trebuie calcat si poate fi luat in voiaj, exact ca in situatia descrisa in cartea pe care o traduc.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Antonia Toth: Recunosc ca este denumirea uzuală, am vrut si eu s-o adaug la "note" dar mi-ai luat-o înainte!
13 mins

agree  Bogdan Burghelea
1 hr

agree  Monika Silea
15 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bumbac tip crep


Explanation:
roduse Din Bumbac 100%. Modelul:. -. Cantitate:. stoc de marfa ... marimi si culori diferite, deasemeni lenjerie de pat din bumbac, neted si crep. ...

http://www.bizoo.ro/firma/abramedit/cumparare/479/Produse-Di...

--------------------------------------------------
Note added at 18 minute (2007-04-10 14:42:38 GMT)
--------------------------------------------------

sau simplu "crep"

--------------------------------------------------
Note added at 33 minute (2007-04-10 14:57:22 GMT)
--------------------------------------------------

După cum am văzut în poze bumbacul şifonat are mai puţine "încreţituri" decât cel creponat, ca să dea impresia de "şifonat pe cale naturală" ca să zic aşa...

--------------------------------------------------
Note added at 36 minute (2007-04-10 15:00:13 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.revistalook.ro/index.php?arhiva=1&a=288&ap=5

Antonia Toth
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 21
Notes to answerer
Asker: Da, multumesc. Intre timp mi-am amintit ca exista si bumbac sau panza creponata. Este un neologism 'mai nou' sau inseamna altceva. Si o alta intrebare creponat sau crep este acelasi lucru cu sifonat, va rog?

Asker: Multumesc pentru explicatiile despre bumbacul sifonat!