KudoZ home » English to Romanian » Textiles / Clothing / Fashion

three-piece suit

Romanian translation: costum din trei piese


16:13 Jan 16, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: three-piece suit
How do you call it in Romanian? Thank you.
swetlanka
Romanian translation:costum din trei piese
Explanation:
Costum care contine pantalonul, camasa si jacketa
Selected response from:

Irina Adams
United States
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +10costum din trei piese
Irina Adams
5 +5costum cu vestăTudor Soiman
4 +5costum cu trei pieseVeronica Manole
5 +3costum din trei piese
Andreea Bostan


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +10
costum din trei piese


Explanation:
Costum care contine pantalonul, camasa si jacketa

Irina Adams
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bia_free
3 mins
  -> multumesc

agree  Andreea Bostan: ehee:) cat de rapida a fost rapid irina:
4 mins
  -> mersi Andreea :))

agree  xxxmistahara
6 mins
  -> multumesc

agree  Andrei Albu
7 mins
  -> multumesc

agree  Alisia75
10 mins
  -> multumesc

agree  Ovidiu Martin Jurj
13 mins
  -> multumesc

agree  Bogdan Burghelea
19 mins
  -> multumesc

agree  T&I Contprest
1 hr
  -> multumesc

agree  Andrei Huiban: Da da da... nu sunt foarte "in tema" cu regulile sau "protocoalele" dar de ce Andreea Bostan nu ti-a dat tie agree dar in schimb a dar acelasi raspuns ca si tine? ! Sunt mirat... cu toate ca de regula nu sunt, iar cand o fac... ridic spranceana dreapta!
3 hrs
  -> Andrei multumesc. In privinta Andreei, noi am postat in acelasi timp nu e nimic rau. Se mai intampla, daca te uiti la timp am postat in acelasi timp, decu nu puteam sti una de raspunsul celeilalte. Mersi din nou

agree  Marinela Sandoval
10 hrs
  -> multumesc

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
costum cu trei piese


Explanation:
HTH

Veronica Manole
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxmistahara
6 mins
  ->  Mulţumesc

agree  Ovidiu Martin Jurj
13 mins
  ->  Mulţumesc

agree  Andreea Bostan: multumesc:)
20 mins
  ->  Mulţumesc

agree  Cristiana Coblis
1 hr
  ->  Mulţumesc

agree  Anca Nitu
1 hr
  ->  Mulţumesc

disagree  Andrei Huiban: Imi cer scuze daca ai inteles gresit. Nu am zis-o direct, am sa zic acum. Folosind "cu" si anume: "costum cu trei piese", este incorect.
3 hrs
  -> http://www.proz.com/siterules/kudoz_answ/3.5#3.5 Peer comments must be purely linguistic. As elsewhere in the site, personal comments are not allowed in peer comments.

agree  Ede Lungu: (...) stilul androgin poate fi adaptat si pe siluete cu forme voluptoase. Penelope Cruz, Eva Mendez si Halle Berry arata fiecare grozav intr-un costum cu trei piese. http://www.egirl.ro/Stil-androgin,a1105.html
4 hrs
  -> Mulţumesc

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
costum din trei piese


Explanation:
trois piece

Andreea Bostan
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxmistahara
6 mins
  -> multumesc :)

agree  Ovidiu Martin Jurj
13 mins

agree  Anca Nitu
1 hr

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
costum cu vestă


Explanation:
google for "costum cu vesta"

Tudor Soiman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ovidiu Martin Jurj: da, şi aşa am mai vazut
7 mins

agree  lucca
8 mins

agree  Cristina Moldovan do Amaral
2 hrs

agree  Ede Lungu: Noun 1. three-piece suit - a business suit consisting of a jacket and vest and trousers
4 hrs

agree  RODICA CIOBANU
20 hrs