KudoZ home » English to Romanian » Tourism & Travel

scurfing

Romanian translation: scurfing


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:scurfing
Romanian translation:scurfing
Entered by: Cristian Brinza

01:20 Oct 24, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Science - Tourism & Travel / sporturi nautice
English term or phrase: scurfing
Cunoaşteţi vreun echivalent românesc ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Scurfing_(Towsport)

Mersi.
Cristian Brinza
Romania
schi nautic cu placă
Explanation:
Chiar asta explică în wikipedia:
Scurfing is a form of water skiing that uses a surfboard or similar board instead of skis.
Bine... e o altă formă de a spune "snowboard pe apă" :-D
Lasă-l mai bine netradus, dacă nu vrei să creezi panică...
Selected response from:

Maria Diaconu
Romania
Grading comment
Mulţumesc, Maria, Am hotărât să îl las netradus. Să sperăm că va avea aceeaşi soartă precum "surfing".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2schi nautic cu placă
Maria Diaconu
3surf cu placa
Bogdan Honciuc
3snowboard pe apacameliaim


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
snowboard pe apa


Explanation:
Inteleg de pe aici (http://revistapresei.rol.ro/stiri/2006/06/snowboard_pe_apa_s... stire preluata de mai multe surse. Suna ciudat, dar nici scurfing nu e mai breaz.

cameliaim
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: mulţumesc. Sună ciudat tare.:)


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
surf cu placa


Explanation:
Eu aşa i-aş spune.

Bogdan Honciuc
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
schi nautic cu placă


Explanation:
Chiar asta explică în wikipedia:
Scurfing is a form of water skiing that uses a surfboard or similar board instead of skis.
Bine... e o altă formă de a spune "snowboard pe apă" :-D
Lasă-l mai bine netradus, dacă nu vrei să creezi panică...

Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mulţumesc, Maria, Am hotărât să îl las netradus. Să sperăm că va avea aceeaşi soartă precum "surfing".

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tehno: Da. Sau schi nautic, daca se prefera simplificarea. http://en.wikipedia.org/wiki/Scurfing_(Towsport)
5 hrs
  -> mulţumesc

agree  Florin Ular
13 hrs
  -> mulţumesc