KudoZ home » English to Romanian » Transport / Transportation / Shipping

corner post

Romanian translation: pilon (stilp) sustinator


18:04 Feb 9, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / transport- containere
English term or phrase: corner post
corner post -
A vertical structural member at each of the four corners of a container. These are made onto a square unit by top and bottom horizontal posts. The vertical and horizontal members are connected at the corner castings, thereby forming an end frame or corner structure.
Exista un termen specific in limba romana?
Va multumesc.
translator2012
Romanian translation:pilon (stilp) sustinator
Explanation:
Patru piloni (stilpi) sustinatori, unul in fiecare colt al containerului.
Componenti de baza in constuctia containerilor.
Selected response from:

Dan Lepadatu
United States
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pilon (stilp) sustinatorDan Lepadatu
4stalp vertical (de colt)
tagore
3 +1coltarAnca Nitu
1cornieraSilvia Pana-Carp


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
coltar


Explanation:
nu stiu vreun termen specific pt containere dar vezi optiunea 3 de mai jos, se foloseste la constructii metalice de orice fel


COLŢÁR, (1, 2, 3, 4, 5) colţare, s.n., (6) colţari, s.m. 1. S.n. Poliţă aşezată în colţul dintre doi pereţi ai unei camere; dulăpior în formă de prismă triunghiulară, aşezat într-un colţ al camerei. 2. S.n. (Reg.) Sobă de cărămidă, cu coloane, instalată în colţul unei camere. 3. S.n. Piesă metalică sau din lemn, cu două aripi sau laturi aşezate în unghi drept, utilizată la consolidarea şi la protejarea unor îmbinări de colţ.

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 39

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nona Stanciu Dell'Acqua
16 hrs

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stalp vertical (de colt)


Explanation:
Elementul montat la coltul ("corner") paletului are rolul de rigidizare (stalp ="post")

tagore
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 23

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: acum vorbim de container nu de paleti
3 hrs

42 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
corniera


Explanation:
Conform dict. de neologisme, corniera inseamna bara metalica profilata, care are in sectiune doua aripi in forma de unghi drept.



Silvia Pana-Carp
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: se refera la profilul zis si cornier , din care sunt fabricate coltarele
2 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pilon (stilp) sustinator


Explanation:
Patru piloni (stilpi) sustinatori, unul in fiecare colt al containerului.
Componenti de baza in constuctia containerilor.


    Inspectez containere cu marfa periculoasa in fiecare zi.
Dan Lepadatu
United States
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc.