KudoZ home » English to Romanian » Transport / Transportation / Shipping

drop-frame chassis

Romanian translation: şasiu coborât


18:07 Feb 9, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / transport- containere
English term or phrase: drop-frame chassis
On *a drop-frame chassis*, the gooseneck is the upper level at the front of the chassis together with the structure connecting it to the lower level behind it...
Multumesc.
translator2012
Romanian translation:şasiu coborât
Explanation:
„MAN a prezentat în standul sãu noul model TGL, proaspãt lansat. Acesta a venit cu o noutate la Transport Logistic, un ***sasiu coborât*** ce permite un volum mai mare de marfã transportatã.”

http://209.85.129.104/search?q=cache:qnODSxIpcdUJ:www.cargom...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-02-09 21:33:58 GMT)
--------------------------------------------------


http://209.85.129.104/search?q=cache:jZp_p4ep5XAJ:www.dtrn.r...

---------------------------------------------------------
INTERNATIONAL TRUCK OF THE YEAR 2005
Scania R
„ Înaltimile constructive pentru sasiurile oferite sunt în numar de patru: E (coborâta), L (joasa), N (normala) si H (înalta).”
http://209.85.129.104/search?q=cache:3uwBTfrNzA0J:www.cargom...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-02-09 21:51:02 GMT)
--------------------------------------------------

___
\__________/

Şasiul are forma de mai sus :)

La un şasiu coborât, gâtul de lebădă este format din partea superioară din faţă a şasiului împreună cu structura care face legătura cu nivelul inferior...



--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-02-09 21:52:53 GMT)
--------------------------------------------------

Na! că s-a modificat - imaginează-ţi linia de sus putin in faţa părţii de jos. ______
......................\_______________/ aşa ceva.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-02-09 21:55:51 GMT)
--------------------------------------------------

Este ca un Z, aşa ca în fotografiile indicate de Anca:

http://www.containerchassis.com/images/customchassis/2_full....
Selected response from:

Florin Ular
Romania
Grading comment
Multumesc.
O persoana care lucreaza in acest domeniu mi-a dat acelasi raspuns.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4şasiu coborât
Florin Ular
4sasiu- cadru forjat
tagore
3sasiu cu capatul profilat astfel incat sa permita libera deplasare a rotilor din spate a camionuluiAnca Nitu


Discussion entries: 2





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
şasiu coborât


Explanation:
„MAN a prezentat în standul sãu noul model TGL, proaspãt lansat. Acesta a venit cu o noutate la Transport Logistic, un ***sasiu coborât*** ce permite un volum mai mare de marfã transportatã.”

http://209.85.129.104/search?q=cache:qnODSxIpcdUJ:www.cargom...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-02-09 21:33:58 GMT)
--------------------------------------------------


http://209.85.129.104/search?q=cache:jZp_p4ep5XAJ:www.dtrn.r...

---------------------------------------------------------
INTERNATIONAL TRUCK OF THE YEAR 2005
Scania R
„ Înaltimile constructive pentru sasiurile oferite sunt în numar de patru: E (coborâta), L (joasa), N (normala) si H (înalta).”
http://209.85.129.104/search?q=cache:3uwBTfrNzA0J:www.cargom...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-02-09 21:51:02 GMT)
--------------------------------------------------

___
\__________/

Şasiul are forma de mai sus :)

La un şasiu coborât, gâtul de lebădă este format din partea superioară din faţă a şasiului împreună cu structura care face legătura cu nivelul inferior...



--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-02-09 21:52:53 GMT)
--------------------------------------------------

Na! că s-a modificat - imaginează-ţi linia de sus putin in faţa părţii de jos. ______
......................\_______________/ aşa ceva.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-02-09 21:55:51 GMT)
--------------------------------------------------

Este ca un Z, aşa ca în fotografiile indicate de Anca:

http://www.containerchassis.com/images/customchassis/2_full....

Florin Ular
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Multumesc.
O persoana care lucreaza in acest domeniu mi-a dat acelasi raspuns.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: m-am gandit la asta si am vazut ca se foloseste expresia mai degraba pt turisme: http://www.google.ca/search?hl=en&q=sasiu coborat&meta=/ Ia uite-te la pozele tale si la ale mele ca din ale tale nu reiese ca e dropframe ca nu are inclinatia la capat ??
4 mins
  -> Primul exemplu este de la MAN - camioane. O să caut şi altele.

54 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sasiu cu capatul profilat astfel incat sa permita libera deplasare a rotilor din spate a camionului


Explanation:
http://www.containerchassis.com/customdesignedchassis.php
uite poze

si acum cu putin ajutor din frumoasa lb franceza:
Domaine(s) : - automotive industry
road transport vehicles


anglais
français

drop frame chassis
châssis à cadre surbaissé n. m.


Définition :
Vehicle chassis whose frame side rails are camel-hump shaped to allow for free vertical travel of the rear drive unit.


Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
dropped rail chassis



--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2007-02-09 19:02:38 GMT)
--------------------------------------------------

sasiu pt remorca profilat ... etc
ca sa fie mai clar

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-02-09 21:56:17 GMT)
--------------------------------------------------

sau sasiu cu capatul tesit

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 39

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sasiu- cadru forjat


Explanation:
Sasiu (cadrul de rezistenta) construit din elemente de otel forjat

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2007-02-10 10:29:59 GMT)
--------------------------------------------------

Trebuie sa revin deoarece am gresit .

Este vorba de transportul containerelor si aici "chassis" poate fi tradus prin "trailer".
Faptul ca partea din fata a platformei are o forma speciala ("gooseneck") pentru a pozitiona si asigura containerul in timpul transportului cred ca ar putea da in final o traducere gen "trailer cu platforma in trepte"

O poza a acestui tip de trailer puteti gasi la http://www.containerchassis.com/showcustomchassis.php?chasID...

Imi cer scuze .

tagore
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 23