KudoZ home » English to Romanian » Transport / Transportation / Shipping

two-way pallet

Romanian translation: palet cu doua intrări


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:two-way pallet
Romanian translation:palet cu doua intrări
Entered by: translator2012

18:16 Feb 9, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / transport- containere
English term or phrase: two-way pallet
two-way pallet = A pallet so designed that the forks of a fork lift truck can be inserted from 2 sides only.
Multumesc mult.
translator2012
palet cu manipulare pe două laturi
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2007-02-10 23:16:16 GMT)
--------------------------------------------------

„The forks of a handling equipment can enter only by two opposite sides of the pallet, is the reason of the name two-way pallet.” - Definiţia exclude din start orice alt fel de manipulare.
http://www.europal.net/pallets/type/deux_entrees.htm

--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2007-02-10 23:22:17 GMT)
--------------------------------------------------

Ai mai putea spune „palet cu două intrări” având în vedere că în spaniolă este „palet de dos entradas”, în franceză „pallete a 2 entrees” iar în italiană „pallet a 2 vie”.

http://www.europal.net/palets/type/deux_entrees.htm
Selected response from:

Florin Ular
Romania
Grading comment
Multumesc.
Imi sunt utile si denumirile: „palet de dos entradas”, în franceză „pallete a 2 entrees” iar în italiană „pallet a 2 vie”.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2palet cu două laturi închise (cu borduri)
Valentin Cirdei
4palet cu prindere bilaterala
tagore
3palet cu manipulare pe două laturi
Florin Ular


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
palet cu două laturi închise (cu borduri)


Explanation:
Mai multe afli pe:
http://www.bt-forklifts.ro/ro/Trucks/Technology/Loadcarriers...

Valentin Cirdei
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: daca are 2 laturi inchise poate fi manipulat cu motostivuitoarea cu furca numai pe 2 din ele
54 mins
  -> Mulţumesc !

neutral  Florin Ular: acolo zice „Palet cu 2 laturi inchise, cunoscut si sub denumirea de palet cu posibilitate de manipulare pe toate cele 4 laturi.
2 hrs
  -> uita-te mai jos in link

agree  Iosif JUHASZ
11 hrs
  -> Mulţumesc !

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
palet cu prindere bilaterala


Explanation:
Doar o sugestie :
Poate este util sa puneti in evidenta ca paletul poate fi "apucat"/manevrat doar de pe doua laturi.

tagore
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 23

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
palet cu manipulare pe două laturi


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2007-02-10 23:16:16 GMT)
--------------------------------------------------

„The forks of a handling equipment can enter only by two opposite sides of the pallet, is the reason of the name two-way pallet.” - Definiţia exclude din start orice alt fel de manipulare.
http://www.europal.net/pallets/type/deux_entrees.htm

--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2007-02-10 23:22:17 GMT)
--------------------------------------------------

Ai mai putea spune „palet cu două intrări” având în vedere că în spaniolă este „palet de dos entradas”, în franceză „pallete a 2 entrees” iar în italiană „pallet a 2 vie”.

http://www.europal.net/palets/type/deux_entrees.htm

Florin Ular
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Multumesc.
Imi sunt utile si denumirile: „palet de dos entradas”, în franceză „pallete a 2 entrees” iar în italiană „pallet a 2 vie”.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: mai clar: furca se baga PRIN 2 LATURI, dar se poate baga SUB 4 LATURI, asta inseamna ca se manipuleaza pe 4 laturi dar furca se poate insera numai prin 2 din ele respectivele 2 avand cate un loc gol pt acest scop celelatle 2 fiind blocate
37 mins
  -> Manipularea se face prin inserarea furcilor stivuitorului în spaţiile special destinate nu şi PRIN şi pe SUB. Definiţiile spun clar că acest tip de palet poate fi accesat EXCLUSIV din două laturi! No two ways about it! :)