KudoZ home » English to Romanian » Transport / Transportation / Shipping

loading metre

Romanian translation: capacitate de incarcare in metri


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:loading metre / loading meter / GER: Lademeter
Romanian translation:capacitate de incarcare in metri
Entered by: Susanna & Christian Popescu GbR

17:35 Mar 28, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping / unitate de masura TIR-uri
English term or phrase: loading metre
Intr-un formular de completat de catre partenerii romani ai unei companii straine apare si acest termen (fara context). M-am gandit ca e metru cub de incarcatura, dar citind explicatia in engleza am gasit "One loading metre of trailer floor space = 1,750kgs and three cubic metres = 1,000kgs", deci e vorba doar de capacitatea de incarcatura pe metru liniar. Echivalentul in germana e "Lademeter". Exista vreo unitate de masura echivalenta in romana?
Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
capacitatea de încărcare
Explanation:
http://www.transport.md/rom/inp_trn.html
http://www.artri.ro/news.php?artid=203&type=10&language=ro
http://www.gradinariu-mevatec.ro/manipulare/e187-ro.html

si multe alte linkuri ...

Succes!
Selected response from:

xxxvaradinum tr
Grading comment
Multumesc inca o data amandurora. Se pare ca nu exista, totusi, un echivalent 1:1. Ca o solutie de compromis am folosit "capacitate de incarcare în metri." Sper sa inteleaga soferii care vor trebui sa completeze formularul despre ce e vorba...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4capacitatea de încărcarexxxvaradinum tr
3metru de incarcare (incarcatura)xxxOanaK


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
capacitatea de încărcare


Explanation:
http://www.transport.md/rom/inp_trn.html
http://www.artri.ro/news.php?artid=203&type=10&language=ro
http://www.gradinariu-mevatec.ro/manipulare/e187-ro.html

si multe alte linkuri ...

Succes!

xxxvaradinum tr
Specializes in field
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc inca o data amandurora. Se pare ca nu exista, totusi, un echivalent 1:1. Ca o solutie de compromis am folosit "capacitate de incarcare în metri." Sper sa inteleaga soferii care vor trebui sa completeze formularul despre ce e vorba...

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
metru de incarcare (incarcatura)


Explanation:
Nu l-am gasit nicaieri tale-quale, dar am dat peste urmatoarea explicatie in Logistik-Lexikon; daca nu gasesti altceva cred ca poti folosi "metru de incarcare". E inteligibil.

Lademeter

Der Lademeter breitet sich auf einen Meter Ladefläche über die Innenbreite des LKWs aus. LKW haben eine Innenbreite von 244 cm und eine Innenhöhe von 240 cm. Somit steht ein Lademeter für eine Grundfläche von 2,42 m x 1 m (bei maximaler Ausnützung: ca. 5,8 mł)




    Reference: http://www.logistik-lexikon.de/?main=/ccLiid675
xxxOanaK