KudoZ home » English to Romanian » Transport / Transportation / Shipping

worldscale

Romanian translation: Comentariu


07:11 Feb 14, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: worldscale
Care este echivalentul romanesc pentru worldscale?

Multumiri anticipate!
dianasava
Romania
Romanian translation:Comentariu
Explanation:
Worldscale (scris astfel) se refera la piata mondiala a transportului de petrol, trebuie avut grija in cazul in care se utilizeaza "scara mondiala"
Selected response from:

Nicolae Zarna
Romania
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1la scara mondialaCristian Nicolaescu
3 +1Comentariu
Nicolae Zarna


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
la scara mondiala


Explanation:
la scara internationala

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioana Bostan
6 mins

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Comentariu


Explanation:
Worldscale (scris astfel) se refera la piata mondiala a transportului de petrol, trebuie avut grija in cazul in care se utilizeaza "scara mondiala"

Nicolae Zarna
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Daraban
1 min