KudoZ home » English to Romanian » Zoology

road runner

Romanian translation: specie de cuc nord-american


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:road runner
Romanian translation:specie de cuc nord-american
Entered by: translator2012

10:43 Oct 31, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Zoology / pasari
English term or phrase: road runner
Cum se traduce "road runner"? Multumesc.
translator2012
specie de cuc nord-american
Explanation:
specie de cuc nord-american (care fuge repede in loc sa zboare)(Geococcyx californianus)
Selected response from:

divas
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2specie de cuc nord-americandivas
5roadrunnerelgibbor
5cuc alergător
Bogdan Burghelea
4(specie de) cuc nord-american (care fuge repede în loc să zboare)
Andrada Constantinescu (Bodiu)


Discussion entries: 10





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(specie de) cuc nord-american (care fuge repede în loc să zboare)


Explanation:
În franceză am găsit sinonimele

géocoucou de Californie
coucou mexicain

Andrada Constantinescu (Bodiu)
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Multumesc tuturor.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Robert Tanase: Pentru denumirea românească aş căuta la bibliotecă prin vreo carte de specialitate. Există două specii, vezi http://en.wikipedia.org/wiki/Roadrunner_(bird)
1 hr

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
specie de cuc nord-american


Explanation:
specie de cuc nord-american (care fuge repede in loc sa zboare)(Geococcyx californianus)

divas
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc.
Notes to answerer
Asker: Multumesc tuturor.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Chaplin
1 hr
  -> Multumesc,Cristina!

agree  Could-you
2 hrs
  -> Multumesc,Iva!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
cuc alergător


Explanation:
acesta este denumirea animalului care a devenit personajul de desene animate Warner Bros. beep-beep

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-10-31 12:51:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ne.essortment.com/roadrunnersbir_rgjh.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-10-31 12:52:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.desertusa.com/road.html

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-10-31 12:55:44 GMT)
--------------------------------------------------

erată: aceasta este denumirea animalului care a devenit personajul de desene animate Warner Bros. beep-beep

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

1618 days   confidence: Answerer confidence 5/5
roadrunner


Explanation:
"Roadrunner" (Geococcyx californinanus) se traduce "cucul alergator". Cel putin asa este tradus in Atlasul zoologic, Editura didactica si pedagogica, 1983, p. 168.

elgibbor