KudoZ home » English to Romanian » Zoology

blue jay

Romanian translation: gaita albastra


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:blue jay
Romanian translation:gaita albastra
Entered by: translator2012

10:45 Oct 31, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Zoology / pasari
English term or phrase: blue jay
Nu am gasit in dictionarul meu "blue jay". Multumesc.
translator2012
gaita albastra
Explanation:
Avand numele stiintific: Cyanocitta cristata nu am gasit nicaieri traducerea in romana. Totusi la adresa pusa ca referinta am gasit traducerea in franceza: "geai bleu". Si cum "geai" este gaita... a fost simplu in rest. ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 21 minute (2006-10-31 11:06:22 GMT)
--------------------------------------------------

Nume stiintific este cu siguranta Cyanocitta cristata. Vezi si o imagine a acestei pasari la urmatoarea adresa:

http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_jay
Selected response from:

Prims-Grup
Romania
Grading comment
Mulţumiri.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3gaita albastraPrims-Grup
5gaitadivas


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
gaita


Explanation:
gaita (Garrulus glandarius)

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2006-10-31 11:06:03 GMT)
--------------------------------------------------

gaita cu penaj albastrui

divas
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Multumesc.


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
gaita albastra


Explanation:
Avand numele stiintific: Cyanocitta cristata nu am gasit nicaieri traducerea in romana. Totusi la adresa pusa ca referinta am gasit traducerea in franceza: "geai bleu". Si cum "geai" este gaita... a fost simplu in rest. ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 21 minute (2006-10-31 11:06:22 GMT)
--------------------------------------------------

Nume stiintific este cu siguranta Cyanocitta cristata. Vezi si o imagine a acestei pasari la urmatoarea adresa:

http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_jay


    Reference: http://www.bsc-eoc.org/avibase/avibase.jsp?lang=FR&pg=checkl...
Prims-Grup
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumiri.
Notes to answerer
Asker: Multumesc tuturor.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Chaplin
1 hr
  -> Multumesc!

agree  Bogdan Burghelea: exact!
1 hr
  -> Multumesc!

agree  Could-you
2 hrs