KudoZ home » English to Romanian » Zoology

kelp gull

Romanian translation: pescăruş dominican


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:kelp gull
Romanian translation:pescăruş dominican
Entered by: Cristian Brinza

18:14 Oct 31, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Science - Zoology / Ornitologie
English term or phrase: kelp gull
http://en.wikipedia.org/wiki/Kelp_Gull

Pescăruş, pescăruş, dar de care? Căutat site-uri RO şi Atlas zoo, nik.
Mulţumesc pentru ajutor.
Cristian Brinza
Romania
pescăruş dominican
Explanation:
Nu-i pe net :) după cum aţi constatat şi dvs. :) Având în vedere că denumirea latinească este Larus dominicanus, vă propun "pescăruşul dominican" :). Oricum, for further reference, am găsit un material f interesant la adresa http://monitoring.sor.ro/Formular_specii_tabel_4pagini.pdf.

Succes!
Selected response from:

Alexandru Molla
Romania
Grading comment
Mulţumesc mult.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1 +2pescăruş dominican
Alexandru Molla
3Pescarus vareh
Irina Adams


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Pescarus vareh


Explanation:
gull [ornit.] pescăruş
kelp [bot.] vareh

asta e tot ce am gasit. Eu cred ca mai pot ispune si Domincan, uitanduma la definitia in Latina



    Reference: http://www.altadict.ro/?lng=en&dir=both&word=kelp%20gull
Irina Adams
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian

15 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
pescăruş dominican


Explanation:
Nu-i pe net :) după cum aţi constatat şi dvs. :) Având în vedere că denumirea latinească este Larus dominicanus, vă propun "pescăruşul dominican" :). Oricum, for further reference, am găsit un material f interesant la adresa http://monitoring.sor.ro/Formular_specii_tabel_4pagini.pdf.

Succes!

Alexandru Molla
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Mulţumesc mult.
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc, Alex. Găsit şi eu acelaşi document. Răspunsul tău sună bine. Mai aştept puţintel.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Irina Adams: Asta am zis si eu in raspunsul meu, vezi mai sus :)...nici o problema...no hard feeling:)
6 mins
  -> am observat, îmi cer scuze, se mai întâmplă atunci când doi iuzări postează simultan :) sorry. Nu v-am plagiat! :) Vă mulţumesc!

agree  Maria Diaconu
2 hrs
  -> va multumesc.

agree  Nina Iordache: in documentele stiintifice, cand nu exista corespondent se lasa denumirea stiintifica, depinde insa de context!
3 days18 hrs
  -> Vă mulţumesc.