KudoZ home » English to Romanian » Zoology

jacks

Romanian translation: peste ( comestibil) din familia Carangidae


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:jacks
Romanian translation:peste ( comestibil) din familia Carangidae
Entered by: Adriana Crihan

10:21 Feb 19, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Science - Zoology / fish
English term or phrase: jacks
http://en.wikipedia.org/wiki/Jack_(fish)
http://209.85.135.104/search?q=cache:nV1ws5oUPdYJ:www.fishsa...
Adriana Crihan
Romania
peste ( comestibil) din familia Carangidae
Explanation:

1 / 1


Domaine(s) : - alimentation
poisson comestible
- zoologie
ichtyologie


français


carangue crevalle n. f.
terme normalisé par l’Office québécois de la langue française Équivalent(s) English crevalle jack
latin Caranx hippos




Note(s) :
Nom d'une espèce halieutique à potentiel commercial au Québec.

Traieste pe langa Papua Noua Guinee si nu cred ca are nume romanesc :)

alta variant ar fi somonul mascul Coho ( cf Wikipedia)
http://en.wikipedia.org/wiki/Jack_(fish)
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ştiucă tânără
Iosif JUHASZ
4peste ( comestibil) din familia CarangidaeAnca Nitu
3stavridIrina-Maria Foray


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ştiucă tânără


Explanation:
Dicţionar EN-RO, Academia Română

Iosif JUHASZ
Romania
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc, Iosif. Problema mea e că aceşti "jacks" ai mei trăiesc în Atlantic, pe costa de V a Africii. Ştiucile trăiesc în apă dulce.:(


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5

1 day9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
peste ( comestibil) din familia Carangidae


Explanation:

1 / 1


Domaine(s) : - alimentation
poisson comestible
- zoologie
ichtyologie


français


carangue crevalle n. f.
terme normalisé par l’Office québécois de la langue française Équivalent(s) English crevalle jack
latin Caranx hippos




Note(s) :
Nom d'une espèce halieutique à potentiel commercial au Québec.

Traieste pe langa Papua Noua Guinee si nu cred ca are nume romanesc :)

alta variant ar fi somonul mascul Coho ( cf Wikipedia)
http://en.wikipedia.org/wiki/Jack_(fish)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24