KudoZ home » English to Serbian » Aerospace / Aviation / Space

Air Policing

Serbian translation: obezbeđenje vazdušnog prostora


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:air policing
Serbian translation:obezbeđenje vazdušnog prostora
Entered by: Mira Stepanovic

14:53 Mar 20, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Aerospace / Aviation / Space / Military
English term or phrase: Air Policing
Air Policing
The peace time use of interceptor aircraft to preserve the integrity of specified airspace.
Ana Sunaric
obezbeđenje vazdušnog prostora
Explanation:
U ovom slučaju se ne radi o policijskom poslu već o oblasti bezbeđenja itegriteta vazdušnog prostora što je sastavni deo kontole vazdušnog prostora neke države i obično se poverava jedinicama lovačke avijacije sopstvenog vojnog vazduhoplovstva, a kada ga nema onda nekom drugom ko ima adekvatne lovačke avione.
Selected response from:

Milorad Jovanovic
Grading comment
Da li postoji mogucnost da Vas kontaktiram licno u vezi jos nekih slicnih termina?
U svakom slucaju, hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4obezbeđenje vazdušnog prostoraMilorad Jovanovic
4vazduhoplovna policija
Gordana Podvezanec


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
air policing
vazduhoplovna policija


Explanation:
Specijalna policija
MUP organizacijska struktura. Specijalna policija ... Antiteroristička jedinica Lučko; Zrakoplovna jedinica; Specijalne jedinice policije: Zagreb, Split, ...

Gordana Podvezanec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
air policing
obezbeđenje vazdušnog prostora


Explanation:
U ovom slučaju se ne radi o policijskom poslu već o oblasti bezbeđenja itegriteta vazdušnog prostora što je sastavni deo kontole vazdušnog prostora neke države i obično se poverava jedinicama lovačke avijacije sopstvenog vojnog vazduhoplovstva, a kada ga nema onda nekom drugom ko ima adekvatne lovačke avione.


    Reference: http://www.nato.int/shape/news/2006/04/060405a.htm
Milorad Jovanovic
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Da li postoji mogucnost da Vas kontaktiram licno u vezi jos nekih slicnih termina?
U svakom slucaju, hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lidija Lazic
57 mins

agree  Goran Tasic
15 hrs

agree  Bogdan Petrovic
15 hrs

agree  Branka Stankovic McCarthy
20 hrs