KudoZ home » English to Serbian » Agriculture

improved tow yield in filter-making

Serbian translation: poboljšana konzistencija acetatnog vlakna (kučine) u proizvodnji filtera


21:59 Feb 18, 2009
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture / Tobacco industry
English term or phrase: improved tow yield in filter-making
Tow se ovde (valjda) misli na acetatno vlakno (tekst je o masini koja pravi filtere za cigarete). Mene muči ovaj "yield" jer on je bolje objašnjen u sledećem tekstu:
"Cellulose acetate tow producers market uniform pressure drop (PD) to cigarette filter producers. Tow, however, is sold by weight. The relationship between PD and weight is referred to as yield (PD/weight)." (ceo tekst objašnjenja je sa ovog linka: http://www.patents.com/Process-making-cellulose-acetate-tow/...
Hvala unapred
manganoid
Serbian translation:poboljšana konzistencija acetatnog vlakna (kučine) u proizvodnji filtera
Explanation:
Iz teksta se može zaključiti da se radi o specifičnom terminu koji se odnosi na kvalitet acetantnog vlakna koje služi za proizvodnju cigaretnih filtera. Stoga, pretpostavljam da se radi o konzistenciji, odnosno potrebnoj gustini vlakna koje bi obezbedio traženi kvalitet vlakna.
Selected response from:

vesnadrag
Grading comment
Hvala vam na odgovoru. Nisam siguran da je bash gustina u pitanju ali je svejedno neko slichno svojstvo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1poboljšana konzistencija acetatnog vlakna (kučine) u proizvodnji filteravesnadrag
3poboljšan prinos svitak vlakna u proizvodnji filtara
Goran Tasic


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
poboljšana konzistencija acetatnog vlakna (kučine) u proizvodnji filtera


Explanation:
Iz teksta se može zaključiti da se radi o specifičnom terminu koji se odnosi na kvalitet acetantnog vlakna koje služi za proizvodnju cigaretnih filtera. Stoga, pretpostavljam da se radi o konzistenciji, odnosno potrebnoj gustini vlakna koje bi obezbedio traženi kvalitet vlakna.

vesnadrag
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala vam na odgovoru. Nisam siguran da je bash gustina u pitanju ali je svejedno neko slichno svojstvo.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
6 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poboljšan prinos svitak vlakna u proizvodnji filtara


Explanation:
yield = prinos, tečljivost, koeficijent korisnog dejstva, pokazatelj plastičnosti
tow = svitak vlakna; upredena traka; pletenica

Rečnik polimera, autora Radoslava Nedića

--------------------------------------------------
Note added at 2 dana15 h (2009-02-21 13:19:28 GMT)
--------------------------------------------------

Nema na čemu.

Goran Tasic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: hvala na terminima