KudoZ home » English to Serbian » Automotive / Cars & Trucks

Hydrostatic pivot steering with two double acting rams and a steering unit

Serbian translation: hidrostaticko zglobno upravljanje sa dvostrukim /dvosmernim/ cilindrima i upravljacem


10:58 May 20, 2005
English to Serbian translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Hydrostatic pivot steering with two double acting rams and a steering unit
sta ovde znaci "two double acting rams"
Goran Tasic
Serbia
Serbian translation:hidrostaticko zglobno upravljanje sa dvostrukim /dvosmernim/ cilindrima i upravljacem
Explanation:
steering unit moze da bude i volan ali mislim da je to ovde upravljac nekog drugog tipa
Selected response from:

gordana djordjevic
Serbia
Grading comment
Hvala puno Ljiljana i izvini sto ovako kasno odgovaram (bio u strasnoj guzvi)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5hidrostaticko zglobno upravljanje sa dvostrukim /dvosmernim/ cilindrima i upravljacemgordana djordjevic
4dva dvosmerna aktuatora, dva hidraulična cilindra dvosmernog dejstva
BUZOV


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
hydrostatic pivot steering with two double acting rams and a steering unit
hidrostaticko zglobno upravljanje sa dvostrukim /dvosmernim/ cilindrima i upravljacem


Explanation:
steering unit moze da bude i volan ali mislim da je to ovde upravljac nekog drugog tipa

gordana djordjevic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala puno Ljiljana i izvini sto ovako kasno odgovaram (bio u strasnoj guzvi)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ljiljana Malovic: Confidence level: Highest I am sure?
51 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hydrostatic pivot steering with two double acting rams and a steering unit
dva dvosmerna aktuatora, dva hidraulična cilindra dvosmernog dejstva


Explanation:
sta ovde znaci "two double acting rams"
----------------------------------------
znači: "dva dvosmerna aktuatora"
ili: "dva hidraulična cilindra dvosmernog dejstva"
-----------------------
aktuator = hidraulički cilindar koji pokreće neki radni alat (spravu, napravu)
-----------------

Tecoop industrijski inzenjering - Hidraulicni cilindri... 2. Hidraulični cilindri dvosmernog dejstva Hidraulični cilindri dvosmernog dejstva - kliknite za vecu sliku. - Radimo remont cilindara i drugih ...
www.tecoop.co.yu/rezervni_delovi/ hidraulicni_cilindri.php - 19k -

Isključni (potisni) ležaj ZASTAVA-IVECO... Cilindar dvosmernog dejstva-RABA, Cilindar točka, Cilindar spojnice, Glavni kočioni cilindar, ... Hidraulični cilindri, Kočioni cilindar radni, ...
www.alerad.co.yu/aler/fap_del.htm - 9k - Slične Stranice -

http://www.hendry-hydraulic-cylinders.co.uk/singleanddouble....

Many variations of single and double acting rams are available. All are manufactured by Hendry Hydraulics. Single acting bore sealed, or low friction displacement single acting, in sizes from 25mm bore through to 200mm bore in strokes and mounting types to suit your requirements.



--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 8 mins (2005-05-20 15:07:28 GMT)
--------------------------------------------------

Takođ, \"pivot steering\" ne bi trebalo biti \"zglobno\" upravljanje...
Pivot = osovina, stožer, rukavac, središnja tačka ...
http://www.krstarica.com/recnik/index.php?u=pivot

http://www.krstarica.com/recnik/srpsko-engleski/index.php?u=...


BUZOV
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8