KudoZ home » English to Serbian » Automotive / Cars & Trucks

telltale

Serbian translation: signalne lampice/svetla, svetlosni indikatori


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:telltale
Serbian translation:signalne lampice/svetla, svetlosni indikatori
Entered by: Goran & Snežana Erdei

14:31 Sep 2, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: telltale
Takođe je reč o uputstvu za servisiranje automobila i takođe se radi o proveri svih vrsta osvetljenja i uopšte električnih delova automobila. Imamo rečenicu: Interior and glovebox lights, cigarette lighter, sockets, horn and telltales: check function.
Ima li neko predstavu o tome šta bi u ovom kontekstu mogla značiti reč telltale?
Goran & Snežana Erdei
Serbia
signalne lampice/svetla, svetlosni indikatori
Explanation:
...
Selected response from:

BUZOV
Croatia
Grading comment
Logično. Hvala vam!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4signalne lampice/svetla, svetlosni indikatori
BUZOV
4kontrolno svetlo
Sanja Rasovic
1pokazivač
Larisa Djuvelek-Ruggiero


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
pokazivač


Explanation:
Da se ne odnosi na pokazivace....

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-09-02 14:41:18 GMT)
--------------------------------------------------

Jedno od znacenja 'telltales' su pokazivaci, ali ne znam da li bi se termin mogao koristiti u vasem kontekstu...malo neobicno...

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-09-02 14:42:08 GMT)
--------------------------------------------------

http://books.google.com/books?id=MLZBAAAAIAAJ&pg=PA907&lpg=P...

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
signalne lampice/svetla, svetlosni indikatori


Explanation:
...

BUZOV
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Logično. Hvala vam!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Micic
11 mins

agree  Sanja Rasovic
12 mins

agree  Natasa Djurovic
3 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero: da, ima smisla
1 day21 hrs

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kontrolno svetlo


Explanation:
Par recnika navodi kontrolno svetlo kao prevod. Mada, mislim da bi mogle i varijante kolege Buzova.

Sanja Rasovic
Greece