KudoZ home » English to Serbian » Bus/Financial

cash value

Serbian translation: sadasnja vrednost (ili: novcana vrednost)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cash value
Serbian translation:sadasnja vrednost (ili: novcana vrednost)
Entered by: freddie

02:52 Mar 25, 2003
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: cash value
Gotovinska vrednost? Novcana vrednost?
Interest free and low-interest-bearing loans are stated at cash value.
Kad smo vec kod toga, da li je ispravno reci: (Pomenuti) zajmovi is iskazani (prikazani)(se prikazuju) KAO ta i ta vrednost ILI NA OSNOVU te i te vrednosti ili KROZ tu i tu vrednost(ili kako vec?)
freddie
Serbia and Montenegro
sadasnja vrednost (ili: novcana vrednost)
Explanation:
to je termin.

PRIKAZUJU SE ili ISKAZANE SU KAO sadasnja vrednost.
Selected response from:

Tanja Abramovic
Grading comment
Hvala...
:-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1sadasnja vrednost (ili: novcana vrednost)Tanja Abramovic
5Novcana vrednost
Larisa Zlatic, Ph.D.


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Novcana vrednost


Explanation:
ipak mislim da je to bolji i rasprostanjeniji termin nego 'gotovinska vrednost'.

Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 60

31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
sadasnja vrednost (ili: novcana vrednost)


Explanation:
to je termin.

PRIKAZUJU SE ili ISKAZANE SU KAO sadasnja vrednost.


Tanja Abramovic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 240
Grading comment
Hvala...
:-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic
14 hrs
  -> Hvala.