KudoZ home » English to Serbian » Bus/Financial

issue price/pro rata interest

Serbian translation: cena emisije / proporcionalna kamata


22:17 Mar 25, 2003
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: issue price/pro rata interest
Bonds with a higher agreed repayment amount are entered at their issue price plus pro rata interst.
Nacin na koji se ova stavka prikazuje u bilansu stanja.
freddie
Serbia and Montenegro
Serbian translation:cena emisije / proporcionalna kamata
Explanation:
emisije hartija od vred., ovde obveznica

pro rata - proporcionalan (nacin na koji se izracunava kamata)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-26 09:15:44 (GMT)
--------------------------------------------------

Strucno za obveznice i dr. hartije: emisija/ cena emisije
Selected response from:

Tanja Abramovic
Grading comment
Da, to bi se vrlo poklapalo sa mojim vidjenjem prevoda.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5CENA PRILIKOM IZDAVANJA i proporcionalna kamatab
Ljiljana Krstic
5cena emisije / proporcionalna kamataTanja Abramovic


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
cena emisije / proporcionalna kamata


Explanation:
emisije hartija od vred., ovde obveznica

pro rata - proporcionalan (nacin na koji se izracunava kamata)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-26 09:15:44 (GMT)
--------------------------------------------------

Strucno za obveznice i dr. hartije: emisija/ cena emisije

Tanja Abramovic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 240
Grading comment
Da, to bi se vrlo poklapalo sa mojim vidjenjem prevoda.

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
CENA PRILIKOM IZDAVANJA i proporcionalna kamatab


Explanation:
tj cena koju su imale u trenutku izdavanja

Ljiljana Krstic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 29