KudoZ home » English to Serbian » Bus/Financial

no-nominal

Serbian translation: nenominalni


22:26 Mar 25, 2003
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: no-nominal
no-nominal bearer shares
deonice koje glase na donosioca bez nominalne vrednosti?
freddie
Serbia and Montenegro
Serbian translation:nenominalni
Explanation:
nenominalni (ili anonimni) nosioci akcija. Recimo
Selected response from:

Tatiana Radakovic
Serbia and Montenegro
Grading comment
Ovo bi za sada bio odgovor, mada ipak treba proveriti.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1vidi doleTanja Abramovic
4nenominalniTatiana Radakovic


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
vidi dole


Explanation:
mislim da ste u pravu.

Tanja Abramovic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ljiljana Krstic: onaj ko pita dao je odgovor. zato ovo pitanje treba ponistiti
23 hrs
  -> Verovatno. Ne znam kakva su pravila.

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nenominalni


Explanation:
nenominalni (ili anonimni) nosioci akcija. Recimo

Tatiana Radakovic
Serbia and Montenegro
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Ovo bi za sada bio odgovor, mada ipak treba proveriti.