KudoZ home » English to Serbian » Bus/Financial

stock option plan

Serbian translation: plan kupovine akcija kompanije


22:38 Mar 25, 2003
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: stock option plan
The Board of Management with the consenet of the Supervisory Board establisehd the first tranche of a sotck option plan.
freddie
Serbia and Montenegro
Serbian translation:plan kupovine akcija kompanije
Explanation:
Pravo koje se u nekoj kompaniji daje zaposlenima da kupe akcije kompanije po ceni nizoj od trzisne cene akcija.
Selected response from:

Tanja Abramovic
Grading comment
To bi bilo to.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5plan kupovine akcija kompanijeTanja Abramovic
5plan za izbor akcija
Larisa Zlatic, Ph.D.


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
plan za izbor akcija


Explanation:
mislim da bi to bilo to.

Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 60

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
plan kupovine akcija kompanije


Explanation:
Pravo koje se u nekoj kompaniji daje zaposlenima da kupe akcije kompanije po ceni nizoj od trzisne cene akcija.

Tanja Abramovic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 240
Grading comment
To bi bilo to.