KudoZ home » English to Serbian » Bus/Financial

conversion offer

Serbian translation: ponuda za konverziju (akcija)


22:40 Mar 25, 2003
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: conversion offer
The ordinary shares were acquired in 1971 in connection with a conversion offer to Audi stockholders on the occasion of a capital increase.
freddie
Serbia and Montenegro
Serbian translation:ponuda za konverziju (akcija)
Explanation:
Konverzija, zamena, praksa da se jedna vrsta hartije zamenjuje za drugu, na pr. obveznice se zamenjuju za obicne akcije.
Selected response from:

Tanja Abramovic
Grading comment
Sjajno.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1ponuda za konverziju (akcija)Tanja Abramovic
4ponuda za valutnu transakciju
Larisa Zlatic, Ph.D.


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ponuda za valutnu transakciju


Explanation:
ili: mogucnost za valutnu transakciju

Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 60

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ponuda za konverziju (akcija)


Explanation:
Konverzija, zamena, praksa da se jedna vrsta hartije zamenjuje za drugu, na pr. obveznice se zamenjuju za obicne akcije.

Tanja Abramovic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 240
Grading comment
Sjajno.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tatiana Radakovic: nije potrebno nista dodati
11 mins
  -> to je u zagradi bilo za osobu koja pita, a ne kao dodatak; hvala lepo.