KudoZ home » English to Serbian » Bus/Financial

Special items/equity portion

Serbian translation: posebne stavke/ deo vlasnickog kapitala


23:10 Mar 25, 2003
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: Special items/equity portion
Two foreign companies have created special items with an equity portion on the basis on the corresponding national regulations.
freddie
Serbia and Montenegro
Serbian translation:posebne stavke/ deo vlasnickog kapitala
Explanation:
equity - vlasnicki kapital
Selected response from:

Tanja Abramovic
Grading comment
Dobro, ti mi i je i bilo na pameti. Ima i smisla s obzirom da se radi o prikazivanju stavki i bilansu stanja upravo u delu koji se bavi deonicarskim kapitalom. Ipak, ono sto me je zbunjivalo je rec equity koja se u nekim kontekstima javlja u znacenju: finansijski.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1posebne stavke/ deo vlasnickog kapitalaTanja Abramovic
5udio vlasničkog kapitala
Gordana Podvezanec


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
posebne stavke/ deo vlasnickog kapitala


Explanation:
equity - vlasnicki kapital

Tanja Abramovic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 240
Grading comment
Dobro, ti mi i je i bilo na pameti. Ima i smisla s obzirom da se radi o prikazivanju stavki i bilansu stanja upravo u delu koji se bavi deonicarskim kapitalom. Ipak, ono sto me je zbunjivalo je rec equity koja se u nekim kontekstima javlja u znacenju: finansijski.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tatiana Radakovic: to bi bilo to
29 mins
  -> hvala.

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
udio vlasničkog kapitala


Explanation:
hrvatsko engleski poslovni rječnik

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 89