KudoZ home » English to Serbian » Bus/Financial

Revenue reserves

Serbian translation: prihodne rezerve


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Revenue reserves
Serbian translation:prihodne rezerve
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

23:14 Mar 25, 2003
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: Revenue reserves
Stavka u bilansu
freddie
Serbia and Montenegro
prihodne rezerve
Explanation:
ili rezervni budzet
Selected response from:

Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zadrzana neto dobitTanja Abramovic
5prihodne rezerve
Larisa Zlatic, Ph.D.


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
prihodne rezerve


Explanation:
ili rezervni budzet

Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 60
Grading comment
Hvala!

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
zadrzana neto dobit


Explanation:
U Berzanskom leksikonu kaze:

Revenue reserves: zadrzana neto dobit prikazana u bilansu stanja kompanije kao deo akcionarskog fonda.

Ako jos nije kasno - ispravite.

Tanja Abramovic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 240