KudoZ home » English to Serbian » Bus/Financial

minority interests in/minority shares

Serbian translation: manjinski interes (na dobit)


16:38 Mar 26, 2003
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: minority interests in/minority shares
Net earnings include minority intersts in (na??) profit totalling 45 millio $ and no minority shares in losses.
freddie
Serbia and Montenegro
Serbian translation:manjinski interes (na dobit)
Explanation:
Minority interest, minority shareholding

Manjinski interes

1. grupa akcija koja predstavlja manje od polovine akcija u kompaniji
2. vrednost akcija u afilijaciji koje ne pripadaju maticnoj kompaniji,vec drugim partnerima. Ova vrednost ne pripada akcionarima maticne kompanije i ODBIJA SE OD NETO DOBITI da bi se izracunala neto vrednost aktive
Selected response from:

Tanja Abramovic
Grading comment
Da.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1minimalne kamate/ minimalni udio
Gordana Podvezanec
5manjinski interes (na dobit)Tanja Abramovic


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
minimalne kamate/ minimalni udio


Explanation:
neto zarada uključuje minimalne kamate u zaradi os 45 m. dol. bez minimalnih uloga u gubitku

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 89

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic
1 hr
  -> hvala

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
manjinski interes (na dobit)


Explanation:
Minority interest, minority shareholding

Manjinski interes

1. grupa akcija koja predstavlja manje od polovine akcija u kompaniji
2. vrednost akcija u afilijaciji koje ne pripadaju maticnoj kompaniji,vec drugim partnerima. Ova vrednost ne pripada akcionarima maticne kompanije i ODBIJA SE OD NETO DOBITI da bi se izracunala neto vrednost aktive

Tanja Abramovic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 240
Grading comment
Da.