KudoZ home » English to Serbian » Bus/Financial

courier

Serbian translation: kurirska sluzba


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:courier
Serbian translation:kurirska sluzba
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

20:36 May 21, 2003
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: courier
Treba mi prevod iz ove recenice - deo formulara.

'Sent by courier the next business'

Radi se o express (overnight) posti (na primer, FedEx, UPS, itd. )
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
kurir /kurirske usluge
Explanation:
paket/pismo/posiljka bit' ce urucena putem kurira naredni (radni) dan.

pogledajte link!

sve najbolje

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-21 22:11:28 (GMT)
--------------------------------------------------

U 26 gradova Srbije kuriri Post Expressa u najkraćem roku preuzimaju i uručuju pošiljke.

Pozivom jedinstvenih telefonskih brojeva
011 3 607 607 i 065 3 607 607, u roku od 30 minuta nakon poziva kurir dolazi do Vas, preuzima pošiljku i u narednih 3 sata (od momenta preuzimanja) usluga je izvršena.

Maksimalna masa pošiljke je 15 kg.
Pošiljke se primaju svakog dana (osim nedelje) do 17 h, subotom od 8-16 časova.
Plaćanje je moguće gotovinom, čekom ili preko računa.


Selected response from:

Aida.
Grading comment
Zahavljujem svima na odgovorima.
Larisa
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5brza postaNatka
5 +4kurir /kurirske usluge
Aida.
4po kuriruPavle Perencevic


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
brza posta


Explanation:
Ovo je jedna od situacija u kojoj mi nemamo dirtektnog prevoda, jer nemamo privatnih posta.

ja bih vasu recenicu prevela Pismo/paket (ili sta vec) bice vam dostavljeno prekonoci/ narednog dana ekspresnom postom FedEx ili UPS.
yeah -- pasiv mora preci u aktiv

Sretno,
Natka

Natka
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
37 mins

agree  ljilja
6 hrs

agree  xxxMina R.
8 hrs

agree  Vilena Petrovic
19 hrs

agree  Marina Smith
21 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
kurir /kurirske usluge


Explanation:
paket/pismo/posiljka bit' ce urucena putem kurira naredni (radni) dan.

pogledajte link!

sve najbolje

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-21 22:11:28 (GMT)
--------------------------------------------------

U 26 gradova Srbije kuriri Post Expressa u najkraćem roku preuzimaju i uručuju pošiljke.

Pozivom jedinstvenih telefonskih brojeva
011 3 607 607 i 065 3 607 607, u roku od 30 minuta nakon poziva kurir dolazi do Vas, preuzima pošiljku i u narednih 3 sata (od momenta preuzimanja) usluga je izvršena.

Maksimalna masa pošiljke je 15 kg.
Pošiljke se primaju svakog dana (osim nedelje) do 17 h, subotom od 8-16 časova.
Plaćanje je moguće gotovinom, čekom ili preko računa.





    Reference: http://www.postexpress.co.yu/kurirska.html
Aida.
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Zahavljujem svima na odgovorima.
Larisa

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxewa_markiewi
8 hrs
  -> hvala

agree  Ljiljana Krstic: kurirska sluzba
14 hrs
  -> da, kurirska sluzba je odlican prijedlog

agree  A.Đapo
15 hrs
  -> hvala

agree  Marina Smith
20 hrs
  -> hvala

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
po kuriru


Explanation:
"by courier"

Pavle Perencevic
Canada
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 114