KudoZ home » English to Serbian » Bus/Financial

performance management

Serbian translation: merenje radne efikasnosti (zaposlenih)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:performance management
Serbian translation:merenje radne efikasnosti (zaposlenih)
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

23:51 May 21, 2003
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: performance management
Kao u:
This is one aspect of performance management and development process of a company...
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
upravljanje efektivnošću delatnosti zaposlenih
Explanation:
ili: merenje efektivnosti rada zaposlenih
Selected response from:

xxxewa_markiewi
Grading comment
hvala svima, ja sam malo korigovala odgovor koji sam unela u recnik.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2KONTROLA RADNE EFIKASNOSTI ZAPOSLENIH
Ljiljana Krstic
4 +1upravljanje efektivnošću delatnosti zaposlenihxxxewa_markiewi


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
upravljanje efektivnošću delatnosti zaposlenih


Explanation:
ili: merenje efektivnosti rada zaposlenih


    Reference: http://www.p-management.com
    Reference: http://www.redprairie.com/
xxxewa_markiewi
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4
Grading comment
hvala svima, ja sam malo korigovala odgovor koji sam unela u recnik.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo
7 hrs
  -> hvala

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
KONTROLA RADNE EFIKASNOSTI ZAPOSLENIH


Explanation:
lici na gornji odgovor, ali je vise u duhu srpskog jezika, pa sam zato stavila kao zaseban odgovor

Ljiljana Krstic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 29

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vilena Petrovic
4 hrs

agree  Marina Smith
6 hrs